Tubądzin to jeden z wiodących polskich producentów płytek ceramicznych wysokiej i średniej klasy, charakteryzujących się bardzo dobrą jakością i bogactwem wzorów. Celem kampanii jest konsekwentne budowanie wizerunku marki Tubądzin jako specjalisty, nie tylko w produkcji płytek, ale również ciekawej stylizacji wnętrz.
W pierwszej odsłonie kampanii zobaczymy trzy konsekutywne rozkładówki. Agencja zadbała, aby motywy prasowe ciekawie zaprezentowały style: Minimalistyczny, oszczędny w swojej formie, Barokowy – urzekający kunsztem i pięknem licznych detali oraz przepełniony świeżością styl Morski. Realizacja strategii jest również widoczna w warstwie tekstowej, stanowiącej nie tylko niebanalny komentarz do każdej aranżacji, ale wskazującej również na źródło inspiracji dla danego stylu.
Działania reklamowe potrwają do końca roku i realizowane będą w kilku odsłonach.
Za strategię i kreację kampanii Tubądzina odpowiada agencja reklamowa Just. Agencja współpracuje z Ceramiką Tubądzin od czerwca 2003 roku i jest to już druga realizowana wspólnie kampania reklamowa. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Concept.