Tubądzin przygotował 32-stronicowy poradnik „Inspiracje dla Twojej łazienki“, który jest insertowany do najważniejszych tytułów prasy wnętrzarskiej. Katalog wykorzystując przykłady aranżacji łazienkowych Tubądzina w różnych stylach.
Kolejnym narzędziem bezpośredniej komunikacji z klientem jest nowa witryna internetowa. Strona w nowej odsłonie to inspirująca podróż w różne style. Prezentacji każdego z nich towarzyszy inna, specjalnie dobrana muzyka. Na stronie www.tubadzin.pl można również znaleźć różne dodatki, jak np. tapety na pulpit.
W ramach kampanii „Stylista Twojego wnętrza” przygotowano również szereg materiałów POS, takie jak ekspozytory zawierające dodatkowo poręczne mini-ulotki z informacjami, zdjęciami poszczególnych kolekcji i miejscem na notatki. W punktach sprzedaży dostępne są również foldery i katalogi.
Obecna część kampania rozpoczęta w sierpniu potrwa do końca października. Media do kampanii zakupił Media Concept.
Za strategię i kreację kampanii odpowiada Just, który kompleksowo obsługuje budżet reklamowy Tubądzina od 2003 roku.