Just z porusza wyobraźnię

Kampania toczyć się będzie dwoma nurtami. Pierwszy pod hasłem „Wybór pobudza wyobraźnię” adresowany jest do środowiska architektów, jako grupy decydującej o wyborze materiałów już na etapie projektowania. W działaniach tych zdecydowano się na wykorzystanie wizerunku Krzysztofa Ingardena, światowej sławy krakowskiego architekta. Jest on autorem m. in. projektu polskiej ekspozycji Expo 2005 w Japonii oraz wilu innych cenionych w środowisku obiektów. Drugi obszar działań komunikacyjnych skierowany jest do ostatecznych nabywców. Kreacja dla tego obszaru odchodzi od standardowego pokazania dachu domu. W komunikacji skupiono się na naturalnym pięknie i bezpieczeństwie ceramicznych dachówek tej marki.

Działania reklamowe toczyć się będą w prasie branżowej. W największych miastach pojawią się także wielkoformatowe siatki. Just pracuje dla marki Wienerberger od początku 2006 roku, po wygranym przetargu i jest to pierwsza wspólna kampania. Just posiada szerokie kompetencje w obszarze marek związanych z budownictwem oraz wyposażeniem wnętrz pracując m.in. dla takich marek jak Tubądzin, Komfort, a wcześniej także Koło.