Just zdobył EFFIE

Kampania dla Ceramiki Tubądzin to, poza sukcesem sprzedażowym, ogromny sukces wizerunkowy. Znajomość spontaniczna marki wzrosła o ponad 100%, a asystowana o 30%. Rynek budowlany, a tym samym rynek płytek ceramicznych, znajduje się w okresie stagnacji i wykazuje cechy dojrzałości. Nie odnotowuje się na nim znaczących wzrostów, a rozwój poszczególnych producentów możliwy jest jedynie kosztem innych graczy na rynku.

„Silna i długotrwała obecność marek konkurencyjnych narzucała konieczność wypracowania odrębności i wiarygodności wizerunku marki Tubądzina, a jednocześnie stworzenia warunków pozwalających na ucieczkę od wojny cenowej” – mówi Marcin Barański, dyrektor marketingu i sprzedaży Ceramiki Tubądzin.

Jak mówi Joanna Tokarewicz, account manager prowadzący markę Tubądzin, celem kampanii było takie zaprezentowanie marki, aby klient mógł odczytać z niej zarówno wielość propozycji w asortymencie, jak i różnorodność atmosfery, jaką można wydobyć z kolekcji Tubądzin. Zależało nam na zdominowaniu głównych driverów decyzyjnych i przypisaniu ich marce Tubądzin w sposób generyczny. Stąd „Stylista”, łączący w sobie wszystkie te elementy. Dzięki kampanii stworzyliśmy nieistniejący dotąd na tym rynku wymiar wizerunku stylisty/artysty i przypisaliśmy go marce Tubądzin.

Kampania „Stylista Twojego wnętrza“ była oparta o nietypowe i efektowne rozwiązania komunikacyjne. W prasie zastosowano następujące po sobie trzy kolejne odsłony dwustronicowych i bardzo odrębnych stylistycznie motywów, obrazujące próbkę z bogatej i różnorodnej oferty producenta. Przygotowano specjalne foldery promujące nowe serie płytek ceramicznych. Rozpoczęto również proces rewitalizacji ekspozycji w punkcie sprzedaży.

Media do kampanii zakupił Media Concept.

Just pracuje dla marki Tubądzin od 2003 roku. Ponadto obsługuje budżety takich firm, jak Bank BPH, PZU, PZU Życie, Żywiec, Warka, VW, Amica, Animex (Morlinki), Allegro, ARR, Imperial Tobacco Polska, Komfort, Polpharma, PKP Intercity oraz TVN Turbo i TVN Style.