Justyna Kowalczyk przychodzi po podwyżkę do Polbanku – nowa kampania reklamowa

Polbank rozpoczyna kampanię reklamową Mistrzowskiego Konta Osobistego. Od poniedziałku 13 czerwca 2011 r. oprocentowanie na rachunku wzrasta z 3 do 6 procent dla wszystkich klientów. Kampania reklamowa nowej oferty zaczyna się w piątek 10 czerwca i potrwa do końca lipca 2011 r.

Motywem wiodącym, na którym została oparta nowa kampania Polbanku, jest podwyżka. Dzięki wysokiemu oprocentowaniu, rachunek służący do codziennych rozliczeń może teraz przynosić klientom dodatkowe korzyści finansowe. Chodzi oczywiście o wysokie odsetki od środków zgromadzonych na koncie przeznaczonym do obsługi codziennych wydatków. Wystarczy, że klient zdeponuje na rachunku określoną sumę (np. będzie przelewać pensję), a wysokie oprocentowanie może sprawić, że zgromadzona kwota powiększy się.

Celem kampanii jest zachęcenie klientów do założenia rachunku osobistego w Polbanku i przelewania na niego pensji. Akcja filmu reklamowego rozgrywa się w oddziale banku. Doradca klienta rozmawiając z Justyną Kowalczyk wyraża podziw dla jej sportowych osiągnięć. Na koniec pyta o jej dalsze plany i oczekiwania, dając do zrozumienia, że nasza najlepsza biegaczka narciarska zdobyła już wszystkie najważniejsze trofea. Justyna żartobliwie odpowiada pytaniem, że… chyba zapracowała na podwyżkę. Doradca – przez chwilę zaskoczony – już po chwili śmieje się z żartu, a na ekranie komputera widzimy wykres pokazujący, jak szybko mogą rosnąć zyski na koncie w Polbanku. Jednocześnie lektor informuje widza, że każdy zasługuje na podwyżkę i zachęca do założenia konta osobistego w Polbanku. W kolejnych migawkach widzimy Justynę wykonującą przelew internetowy, wypłacającą gotówkę z bankomatu oraz podczas płatności kartą.

W naszej nowej reklamie pokazujemy, że w Polbanku każdy klient – nie tylko tak wybitny sportowiec, jak Justyna Kowalczyk – zasługuje na podwyżkę. Wystarczy wpłacić określoną sumę – np. przelewać pensję – na wysokooprocentowane Mistrzowskie Konto Osobiste i dzięki temu zwiększać swoje zyski –  mówi Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu w Polbank EFG.

Kampania telewizyjna rozpoczyna się 10 czerwca w paśmie popołudniowym programów telewizyjnych
i będzie trwała do 31 lipca. W blokach reklamowych ogólnopolskich stacji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) emitowany będzie 30-sekundowy spot. Kampania radiowa oraz internetowa rozpocznie się 20 czerwca. Spoty radiowe będzie można usłyszeć m.in. w Radiu ZET, Programie III PR oraz w RMF).
Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Addapter należąca do Corporate Profiles DDB Group, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Reżyserem spotu jest Piotr Janowski, a za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny Tyrka Studio. Spot reklamowy można zobaczyć na kanale YouTube Polbank EFG: http://www.youtube.com/polbankefg.

Źródło: Polbank EFG