Polbank rozpoczyna kampanię reklamową Mistrzowskiego Konta Osobistego. Od poniedziałku 13 czerwca 2011 r. oprocentowanie na rachunku wzrasta z 3 do 6 procent dla wszystkich klientów. Kampania reklamowa nowej oferty zaczyna się w piątek 10 czerwca i potrwa do końca lipca 2011 r.
Celem kampanii jest zachęcenie klientów do założenia rachunku osobistego w Polbanku i przelewania na niego pensji. Akcja filmu reklamowego rozgrywa się w oddziale banku. Doradca klienta rozmawiając z Justyną Kowalczyk wyraża podziw dla jej sportowych osiągnięć. Na koniec pyta o jej dalsze plany i oczekiwania, dając do zrozumienia, że nasza najlepsza biegaczka narciarska zdobyła już wszystkie najważniejsze trofea. Justyna żartobliwie odpowiada pytaniem, że… chyba zapracowała na podwyżkę. Doradca – przez chwilę zaskoczony – już po chwili śmieje się z żartu, a na ekranie komputera widzimy wykres pokazujący, jak szybko mogą rosnąć zyski na koncie w Polbanku. Jednocześnie lektor informuje widza, że każdy zasługuje na podwyżkę i zachęca do założenia konta osobistego w Polbanku. W kolejnych migawkach widzimy Justynę wykonującą przelew internetowy, wypłacającą gotówkę z bankomatu oraz podczas płatności kartą.
– W naszej nowej reklamie pokazujemy, że w Polbanku każdy klient – nie tylko tak wybitny sportowiec, jak Justyna Kowalczyk – zasługuje na podwyżkę. Wystarczy wpłacić określoną sumę – np. przelewać pensję – na wysokooprocentowane Mistrzowskie Konto Osobiste i dzięki temu zwiększać swoje zyski – mówi Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu w Polbank EFG.
Kampania telewizyjna rozpoczyna się 10 czerwca w paśmie popołudniowym programów telewizyjnych
i będzie trwała do 31 lipca. W blokach reklamowych ogólnopolskich stacji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) emitowany będzie 30-sekundowy spot. Kampania radiowa oraz internetowa rozpocznie się 20 czerwca. Spoty radiowe będzie można usłyszeć m.in. w Radiu ZET, Programie III PR oraz w RMF).
Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Addapter należąca do Corporate Profiles DDB Group, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Reżyserem spotu jest Piotr Janowski, a za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny Tyrka Studio. Spot reklamowy można zobaczyć na kanale YouTube Polbank EFG: http://www.youtube.com/polbankefg.
Źródło: Polbank EFG