Polbank rozpoczyna kampanię reklamową Mistrzowskiego Konta Osobistego z udziałem Justyny Kowalczyk. Startująca 5 listopada kampania będzie już trzecią z udziałem mistrzyni olimpijskiej. Kowalczyk wystąpi w spotach TV i radiowych, reklamie w prasie i Internecie.
Jej wizerunek znajdzie się także na materiałach drukowanych. Kampania TV będzie trwała od 5 listopada do 5 grudnia 2010 r., a w Internecie do 12 grudnia 2010 r.
Koncept kreatywny opiera się na zestawieniu pozornej zwykłości treningu sportowego i rachunku bankowego oraz niezwykłych efektów, które się z nimi wiążą. W pierwszej części spotu obserwujemy, w jaki sposób codzienny trening fizyczny przynosi wyjątkowe wyniki sportowe. Część druga pokazuje z pozoru zwykły rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w Polbanku. Dzięki wysokiemu oprocentowaniu, odpowiadającemu bardziej kontom oszczędnościowym niż rachunkom typu ROR, rachunek również okazuje się wyjątkowy.
Nowy spot rozpoczyna promocję odświeżonej oferty depozytowej Polbanku. Akcja filmu dzieje się w pięknej, zimowej scenerii. Mistrzyni olimpijska wytrwale trenuje, aby doskonała forma umożliwiła jej odnoszenie kolejnych sukcesów. Widz zdaje sobie sprawę, że właśnie codzienny, rutynowy trening jest kluczem do osiągnięcia najlepszych wyników w zawodach sportowych. Narciarka wspomina, że wygrywać lubi nie tylko w sporcie, ale też w życiu prywatnym. W filmie widzimy też Justynę Kowalczyk podczas wykonywania przelewów przez Internet, wypłaty gotówki z bankomatu oraz płacenia kartą w kawiarni.
W naszej nowej reklamie pokazujemy, że sukces jest tak naprawdę sumą wielu małych decyzji. Ta uniwersalna zasada sprawdza się w sporcie i w zarządzaniu finansami – mówi Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu w Polbank EFG – Mistrzowskie Konto Osobiste to pozornie zwykły ROR, jednak wysokie oprocentowanie sprawia, że na tym faktycznie niezwykłym koncie nasze pieniądze pracują każdego dnia – dodaje Nycz.
Kampania telewizyjna będzie trwała przez miesiąc, od 5 listopada 2010 roku. 30-sekundowy spot emitowany będzie w stacjach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), jak też regionalnych i tematycznych (m.in. TVN24, Polsat News, TVP Info, Polsat Sport, TVP Sport, Discovery Channel, Planet, TVN Style, TVN Turbo). Dodatkowo przygotowany został spot radiowy.
Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa Addapter, należąca do Corporate Profiles DDB Group. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Reżyserem spotu jest Tomasz Konecki, autor m.in. takich filmów jak: „Lejdis”, „Testosteron”, „Ciało”, a za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny CUT CUT. Spot reklamowy oraz making of z powstawania reklamy można zobaczyć pod adresem: http://www.youtube.com/polbankefg.
Mistrzowskie Konto Osobiste to nowa odsłona rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Polbanku. Zgromadzone na koncie pieniądze powyżej 500 zł są oprocentowane na 3%. Prowadzenie rachunku jest bezpłatne dla klientów, którzy aktywnie korzystają z karty płatniczej wydawanej do rachunku. Przez najbliższe trzy miesiące prowadzenie konta będzie darmowe. Od 1 lutego 2011 opłata miesięczna wyniesie 6 zł. Zostanie zwrócona klientom, którzy wykonają co najmniej 5 transakcji kartą płatniczą wydaną do rachunku.
Źródło: Polbank EFG