Justyna Kowalczyk z rycerzem na koniu w nowej reklamie Kredytu na Miarę w Raiffeisen Polbank

Raiffeisen Polbank wystartował z jesienną kampanią reklamową Kredytu na Miarę. W jej ramach wykorzystywane są dwa spoty reklamowe 30- i 15-sekundowy. Idea kampanii opiera się na stwierdzeniu, że wielu z nas marzy o podniesieniu standardu życia, w czym mogłyby im pomóc wymiana samochodu, zakup nowych sprzętów domowych albo zrealizowanie planów związanych z hobby. Niestety, często odkładamy nasze plany na bliżej nieokreśloną przyszłość ze względu na brak środków. A przecież kredyt gotówkowyw Raiffeisen Polbank pozwala szybko realizować marzenia, a poza tym dostępny jest już przy dochodzie 1200 zł netto.

Spot 30-sekundowy rozpoczyna się od żartobliwej sceny z gwiazdą polskiego sportu
i twarzą banku, Justyną Kowalczyk. Widzowie obserwują sportsmenkę, która zachęca do realizacji z kredytem Marzysz i Masz każdego marzenia, o ile nie jest nim przysłowiowy „rycerz na białym koniu”. W dalszej części filmu możemy obserwować osoby, które
z sukcesem spełniły swoje marzenia – dotyczące zakupu sprzętów AGD, remontu mieszkania, wymiany samochodu czy uprawiania hobby – korzystając z kredytu gotówkowego w Raiffeisen Polbank. Bank może pochwalić się już ponad milionem klientów, którzy skorzystali z jego produktów kredytowych. Z kolei w spocie 15-sekundowym ci sami bohaterowie zachęcają do skorzystania z promocyjnej oferty banku, w ramach której spłaci on za klienta jedną ratę kredytu gotówkowego. Trzeba się jednak spieszyć, bo promocja obowiązuje jedynie do końca 2013 roku.

Nowa kampania reklamowa Raiffeisen Polbank ma na celu przekonanie jak najszerszego grona odbiorców do naszego kredytu gotówkowego. Podkreślamy, że jest on dostępny niemal dla każdego, bo do otrzymania go wystarczą dochody na poziomie zaledwie 1200 zł netto. Informujemy też o unikalnej na rynku ofercie promocyjnej, w której to bank spłaca za klienta jedną ratę kredytu” – mówi Izabela Kochańska, Dyrektor Departamentu Marketingu Detalicznego w Raiffeisen Polbank

Kampania telewizyjna wystartowała 14 października i będzie trwała 5 tygodni. Oba spoty 30- i 15-sekundowy są emitowane w największych stacjach ogólnopolskich (TVN, Polsat, TVP) oraz tematycznych (np. Discovery). Kampania reklamowa obejmuje swoim zasięgiem także prasę lokalną, witryny placówek bankowych i Internet.

Kreację do kampanii przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa. Reżyserem filmów był Łukasz Kośmicki. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Spoty reklamowy można zobaczyć na kanale YouTube prowadzonym przez Raiffeisen Polbank pod adresem: http://www.youtube.com/raiffeisenpolbank.