Już 10 tysięcy klientów bankowości osobistej w Polbanku

Liczba Rachunków Bankowości Osobistej w Polbanku przekroczyła w styczniu 2010 roku 10 tysięcy. Oferta bankowości osobistej dla klientów z wyższym potencjałem finansowym ruszyła zaledwie sześć miesięcy temu.

Oferta bankowości osobistej została wprowadzona w sierpniu 2009 roku, a w chwili obecnej korzysta z niej już 10 tysięcy osób. Dziesięciotysięczny rachunek został otwarty w Krakowie. Nowy klient bankowości osobistej posiadał dotychczas w Polbanku pakiet produktów dla przedsiębiorstw.

Odrębna linia usług finansowych dla zamożnych klientów powstała, aby zapewnić im najwyższą jakość obsługi, efektywne zarządzanie oraz stałą opiekę nad inwestycjami.

Naszym atutem jest sieć 328 placówek. Grupa osób, do których chcemy dotrzeć, to właściciele małych i średnich przedsiębiorstw. Polscy przedsiębiorcy – co nietypowe dla państw Unii Europejskiej – nie mieszkają w największych miastach ale rozproszeni są na terenie całego kraju. Będąc blisko nich i znając lokalne warunki możemy zapewnić im komfort zarządzania finansami – powiedział Tomasz Sobociński, kierownik działu Bankowości Osobistej w Polbank EFG.

Podstawowym produktem w ofercie bankowości osobistej Polbanku jest Rachunek Bankowości Osobistej – połączenie konta osobistego z rachunkiem oszczędnościowym. Jego oprocentowanie wynosi 2,25 proc. do 10 tys. zł oraz 2,25 proc. +WIBOR 1M powyżej 10 tys. zł. Tak atrakcyjne oprocentowanie rachunku – 5,88 proc., biorąc pod uwagę średniomiesięczny styczniowy WIBOR 1M – plasuje Rachunek Bankowości Osobistej wśród najlepiej oprocentowanych rachunków oszczędnościowych w Polsce. Dzięki konstrukcji opartej na stawce WIBOR 1M, rachunek każdego dnia dostosowuje się do zmian zachodzących na rynku depozytów i nie wymaga od klienta przedłużania lokat lub sprawdzania zmian w oprocentowaniu konta oszczędnościowego.

W ramach bankowości osobistej Polbanku dostępne są także fundusze inwestycyjne – w tym fundusz BRIC, który zarobił w ostatnim roku 16,92 proc. oraz lokaty oprocentowane do 6,5 proc.

Tworząc ofertę bankowości osobistej chcieliśmy maksymalne uprościć kontakty klienta z bankiem. Dlatego zaproponowaliśmy opiekę stałego doradcy oraz Rachunek Bankowości Osobistej, który nie wymaga ciągłej kontroli depozytów – dodaje Sobociński.

Według szacunków Polbank EFG oraz danych z Urzędów Skarbowych, w Polsce jest około 450 – 500 tys. klientów korzystających z usług bankowości osobistej. Oferta bankowości osobistej w Polbanku przeznaczona jest dla klientów, którzy posiadają aktywa o wartości powyżej 75 tys. zł na dowolnych produktach depozytowych i inwestycyjnych.

Źródło: Polbank EFG