W ciągu dwóch miesięcy Open Finance zaprosił 1000 klientów do testowania nowego produktu – karty kredytowej Keep it Simple.
Pomysł na nowy produkt zrodził się w oddziałach Open Finance, gdzie klienci podczas rozmów z doradcami, dzielili się swoimi doświadczeniami oraz opiniami na temat użytkowania kart kredytowych. Wskazali wiele aspektów tego produktu, które w ich przekonaniu nie były satysfakcjonujące. Korzystając z zebranych uwag i spostrzeżeń firma Open Finance stworzyła produkt odpowiadający preferencjom i oczekiwaniom klientów.
Klienci Open Finance zaproszeni do projektu przez kilka miesięcy będą testować nowy produkt firmy. To nowatorskie podejście na polskim rynku produktów finansowych.
– Obecna, pilotażowa oferta ma na celu zebranie dodatkowych opinii klientów na temat przyjętych przez nas rozwiązań, tak aby karta którą zaoferujemy do sprzedaży masowej, spełniała wszystkie oczekiwania klientów – mówi Łukasz Domański, Dyrektor Biura Alternatywnych Kanałów Sprzedaży.
Źródło: Open Finance