Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyła agencja kreatywna GONG (dawniej click5). Jest to już 150-ta firma zrzeszona w strukturach IAB Polska, organizacji branżowej działającej na rzecz edukacji rynku w zakresie korzystnych i efektywnych metod wykorzystania Internetu.
IAB Polska zyskało kolejnego członka – agencję kreatywną GONG, do niedawna znaną jako click5. Jest to już 150-ty członek Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
„Fakt, że firmy branży internetowej chętnie dołączają do struktur IAB Polska uświadamia nam, że działania na rzecz rozwoju rynku interaktywnego, które nieustannie podejmujemy są skuteczne i spełniają oczekiwania naszych członków. Zaangażowanie firm zrzeszonych w IAB przyczynia się m.in. do tworzenia wysokich standardów jakościowych dotyczących reklamy online oraz tworzy coraz trwalszy pomost pomiędzy interesami branży internetowej, marketerów i użytkowników internetu. Cieszymy się, że już 150 firm zaufało nam i zaangażowało się we wspólną pracę. Jesteśmy przekonani, że skuteczność i transparentność naszych działań skłoni kolejne firmy do przyłączania się do IAB Polska.” – powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska.
„Od lat jako firma jesteśmy beneficjentem pozytywnych działań IAB na rzecz polskiej branży interaktywnej i doceniamy dynamiczne działanie tej organizacji. Dzisiaj, kiedy media cyfrowe stają się najistotniejszym kanałem komunikacji marketingowej, chcemy zmienić swoje uczestnictwo na bardziej aktywne – stąd decyzja o przystąpieniu do IAB.” – mówi Bartek Gołębiowski, Dyrektor Kreatywny i założyciel agencji kreatywnej GONG.
Źródło: IAB Polska