Dotychczas Citi Handlowy wydał juz ponad 6.000 naklejek zbliżeniowych MasterCard PayPassTM. Naklejka jest w ofercie Banku od końca ubiegłego roku. W okresie wrzesień-grudzień 2011 roku Citi Handlowy prowadził internetową akcję promocyjną naklejki pod hasłem „Płać za zakupy nie nosząc portfela” i wydał ponad 2.500 nowych naklejek.
Naklejka zbliżeniowa to dodatkowa karta do konta osobistego, która pozwala płacić za codzienne zakupy w łatwy i innowacyjny sposób. Można nakleić ją na komórkę, mp3 lub inny ulubiony przedmiot i płacić w sklepach za codzienne zakupy. Dzięki funkcji płatności zbliżeniowych PayPassTM klient może dokonywać płatności zbliżając przedmiot z naklejką do czytnika – to bardzo proste, nie trzeba nosić ze sobą gotówki ani karty, szukać drobnych ani czekać na wydanie reszty. Dodatkowo, transakcje do 50 PLN nie wymagają podania kodu PIN, a dzięki nowoczesnej technologii płatność jest tak samo bezpieczna jak przy standardowej karcie. Płatność naklejką akceptowana jest już w ok. 50 tysiącach punktów w całym kraju (m.in. Coffee Heaven, Żabka, Rossman, Shell, Empik, Multikino, Bomi).
Naklejkę zbliżeniową można bezpłatnie zamówić na Infolinii banku (CitiPhone) lub w oddziale. Każdy współposiadacz konta osobistego może otrzymać własną naklejkę. Miesięczny koszt korzystania z naklejki zależy od posiadanego konta i wynosi od 0 do 2 PLN.
Akcja promocyjna pod nazwą „Płać za zakupy nie nosząc portfela” to druga odsłona naklejki zbliżeniowej w 2011 roku. W wiosennej akcji promocyjnej o zaletach tego innowaycjnego gadżetu płatniczego informował dziennikarz radiowy Michael Moritz w reklamie telewizyjnej Citi Handlowy. Reklamę można obejrzeć na kanale banku na YouTube pod adresem: http://www.youtube.com/watch?v=SZAOZZuxsq4&feature=related
Źródło: Citi Handlowy