Prestiżową kartę kredytową MasterCard World Class&Club wydawaną przez Raiffeisen Bank Polska ma już w portfelach 7 tys. osób. Wciąż przybywa partnerów związanych z programem Class&Club.
Siedem tysięcy osób w ciągu zaledwie dwóch miesięcy skorzystało z nowej oferty Raiffeisen Bank Polska i stało się posiadaczami karty kredytowej MasterCard World Class&Club. Codziennie do Banku trafia około 200 wniosków o wydanie karty, plasującej się w segmencie produktów prestiżowych, dla osób o dochodach wyższych od przeciętnych. Posiadacze karty Class&Club chętnie z niej korzystają – 80% z nich już aktywowało kartę, co jest doskonałym wynikiem na polskim rynku.
„MasterCard World Class&Club nie jest kolejną kartą, którą chowa się do szuflady, by nigdy nie zrobić z niej użytku. Wybierają ją osoby świadome korzyści, jakie daje program partnerski. Staramy się odwdzięczać naszym Klientom, stale wzbogacając ofertę programu Class&Club. Jestem przekonany, że już wkrótce będziemy mogli poinformować o dołączeniu do niego kolejnych partnerów z branż, które naszych klientów najbardziej interesują” – powiedział Marcin Gregorczyk, dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Raiffeisen Bank Polska.
Uczestnictwo w programie Class&Club gwarantuje rabat w wysokości 10% u pięciu partnerów: AlmiDecor, Cinema City, Coffee Heaven, Falkensteiner Hotels and Residences oraz Royal Collection. Dużym uznaniem klientów cieszy się również oferta ubezpieczeniowa stworzona wspólnie z Grupą Ubezpieczeniową UNIQA, stanowiąca atrakcyjną alternatywę wobec innych ubezpieczeń podróżnych. Do karty dołączony jest bowiem bezpłatny pakiet ubezpieczeń Class&Comfort, znacznie przewyższający standardową ochronę, działający bez podpisywania oddzielnych wniosków i umów. Znajdziemy w nim m.in. ubezpieczenie podróży zagranicznej (np. zwrot poniesionych kosztów związanych ze zgubieniem bagażu lub opóźnieniem lotu), Home Assistance oraz Concierge. Opcjonalny pakiet Class&Care zawiera dodatkowo ubezpieczenie spłaty zadłużenia i ochronę dokonywanych transakcji.
W minionych tygodniach bank pozyskał do współpracy w ramach programu Class&More kolejne hotele, restauracje oraz dystrybutorów jakościowych win. W połowie października nastąpi losowanie pierwszych nagród – kuponów do zrealizowania w punktach handlowo-usługowych partnerów programu – w konkursie dla najaktywniejszych użytkowników karty. W grudniu odbędzie się Wielki Finał loterii, w której do zdobycia są cztery samochody Audi Q5 oraz tygodniowe pobyty w hotelach sieci Falkensteiner. Planowany jest także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami promujący zakupy w sieciach partnerów Class&Club.
Źródło: Raiffeisen Bank Polska