Już co drugi nowy klient korzysta z mKsięgowości

Po wprowadzoną na początku roku usługę mKsięgowość sięga już co drugi nowy klient firmowy mBanku. Produkt doceniło także międzynarodowe grono ekspertów przyznając mu statuetkę Efma za Najlepszą nową usługę. 


mKsięgowość to unikalna usługa łączącą księgowość i konto bankowe. Pozwala w szybki i niemal automatyczny sposób prowadzić księgowość, bez obaw o popełnienie błędu. System wykorzystuje mechanizm machine learning, który pomaga ustrzec się przed pomyłką. Nad poprawnością całego procesu rozliczeń czuwa też profesjonalne biuro księgowe – SuperKsięgowa.

 

W wersji, w której klient sam prowadzi rozliczenia, usługa jest darmowa. Za niewielką opłatą można natomiast skorzystać ze sprawdzenia swoich rozliczeń przez księgową lub w całości zlecić jej prowadzenie finansów firmy.

 

Usługa zintegrowana jest w pełni z serwisem transakcyjnym banku i dostępna pod tym samym loginem i hasłem co rachunki rozliczeniowe. Aby z niej skorzystać wystarczy mieć konto firmowe mBanku.

 

– To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. Produkt wprowadzony został w styczniu tego roku, a dziś korzysta z niego już co drugi przedsiębiorca otwierający konto w naszym banku – mówi Jarosław Stefański, ekspert mBanku odpowiedzialny za mKsięgowość. – Teraz nasza praca doceniona została także przez branżę. Okazuje się, że polskie pomysły mogą być inspiracją dla bankowców na całym świecie – dodaje Jarosław Stefański.

 

Usługa nagrodzona została w międzynarodowym konkursie Innovation Awards, organizowanym przez Efma i Accenture. mBank zajął drugie miejsce w kategorii Najlepszy nowy produkt czy usługa i zostawił w tyle projekty m.in. z Kanady, Francji, Dubaju czy Indonezji. W konkursie o zwycięstwie zdecydowały głosy finansistów z 88 krajów, zrzeszonych w ramach Efma.