Już dzisiaj poznamy najlepsze biuletyny 2007

– Wyniki Konkursu zawsze trzymamy w tajemnicy do momentu ogłoszenia ich na Gali. W tym roku będzie bardzo ciekawe rozstrzygnięcie we wszystkich trzech kategoriach, choć w kategorii biuletyn wewnętrzny – najciekawsze, gdyż uczestniczy w niej rekordowa liczba prac – mówi Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agape.

W kategoriach biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny i biuletyn elektroniczny zostaną przyznane wyróżnienia: I miejsce, II miejsce, III miejsce. Zwycięzcy otrzymają statuetki i dyplomy. Laureaci I miejsca we wszystkich trzech kategoriach otrzymają dodatkowo roczny dostęp do SARE – programu umożliwiającego tworzenie i dystrybucję profesjonalnych biuletynów elektronicznych.

W czasie uroczystej Gali uczestnicy Konkursu będą mogli skorzystać z porad udzielanych w Punkcie konsultacyjnym Agape. Dodatkowo firmy uczestniczące w Konkursie, które złożyły zamówienia, odbiorą szczegółowe informacje o swoich biuletynach i specjalistyczne analizy Jury oraz płyty z „Redakcyjnym niezbędnikiem”.

Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2007 będą również dostępne na stronie internetowej www.agape.com.pl

Sponsorem Konkursu Biuletynów Firmowych 2007 jest SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. SARE umożliwia użytkownikowi samodzielne przygotowanie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. Narzędzie wykorzystywane jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich. Z SARE korzystają już takie marki, jak: Media Markt, Premiumclub, Bankier.pl, Siemens i wiele innych.

Sponsorem Konkursu jest również Drukarnia Art-Print z Warszawy, która drukuje do formatu B2 i zajmuje się przede wszystkim produkcją katalogów, ulotek, folderów oraz periodyków.

Patronami medialnymi Konkursu są: „Biuletyn o Biuletynach”, „Puls Biznesu”, „Proto”, „Vortal e-pr”, „PRNews”, „Marketing przy Kawie”, „PrintPartner”, „Twoja Firma” oraz WorldBrand.