Już jutro rozdanie nagród Gazety Bankowej

Nagrody zostaną rozdane w czterech kategoriach:

1. Projekt scentralizowanego systemu transakcyjnego

2. Projekt back Office

3. Projekt bankowości elektronicznej/e-finansów

4. Bankowy Lider Informatyki.

Na liście nominowanych do nagrody w trzeciej kategorii znalazły się m.in. Bank BPH, BGŻ, mBank i BZ WBK, z rozwiązaniem – Platforma Top-up. Platforma ww. Bankach została wdrożona przez firmę Blue Media. Oprócz wymienionych nominowanych, w trzeciej kategorii zgłoszone zostały jeszcze 4 inne projekty. W kategorii pierwszej 8 nominacji, w drugiej 4, a w czwartej 5.

Szczegóły w 6 numerze GB, „Kandydaci do nagród”.

Po zamknięciu listy zgłoszeń okazało się, że procedura rozpatrywania i odrzucania wniosków będzie inna dla każdej z kategorii. Na pewno nie będą rozpatrywane wdrożenia, które nie zostały zgłoszone, chociaż są one znane członkom jury. Ponownie pojawiły się wątpliwości z rozszerzeniem formuły o inne instytucje finansowe.

Nominowana do nagrody Platforma Top-up, jako rozwiązanie umożliwiające dokonywanie doładowań kont telefonów pre-paid w formie online, zostało określone jako bardzo ciekawy i innowacyjny produkt. GB numer 6 „Nowe rozdanie”.

Z niecierpliwością czekamy na ogłoszenie wyników tegorocznego konkursu. Platforma Top-up, jako jedyne tego typu rozwiązanie na rynku, funkcjonujące już w kilku bankach oraz u wszystkich operatorów GSM, jest produktem cieszącym się dużym zainteresowaniem wśród użytkowników telefonów prepaidowych. Jednocześnie jest rozwiązaniem przyszłościowym, biorąc pod uwagę prognozy rynkowe na najbliższe lata, dotyczące rozwoju przedpłaconej telefonii komórkowej w Polsce.

*

Blue Media jest integratorem innowacyjnych technologii informatycznych dla najszybciej rozwijających się sektorów gospodarki, takich jak telekomunikacja, bankowość i finanse.

Spółka specjalizuje się w dostarczaniu biznesowych rozwiązań mobilnych i aplikacji internetowych, umożliwiających klientom uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej.

Począwszy od roku 1999 Blue Media rozwija się bardzo dynamicznie, zatrudniając najwyższej klasy specjalistów oraz systematycznie zwiększając obroty. Znalazło to odzwierciedlenie w zdobyciu wielu wyróżnień, m.in. zakwalifikowanie się do 50-tki najszybciej rozwijających się firm z sektora high-tech w Europie Środkowej. Blue Media znalazła się również w rankingu Fast500 obejmującego firmy technologiczne z Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.

Grono dotychczasowych klientów firmy stanowi 9 największych banków w Polsce oraz wszyscy operatorzy GSM. Najbliższe plany Blue Media związane są z pozyskiwaniem polskich i zagranicznych klientów korporacyjnych.