Już ponad 10 tys. pracowników zostało ubezpieczonych w Generali od zachorowania na Covid-19

Po ponad tygodniu od rozpoczęcia sprzedaży przez Generali produktu Covid-19 w ramach Grupowego Ubezpieczenia, ochroną objętych zostało już ponad 10 tysięcy osób.

fot. Shutterstock

– Bardzo nas cieszy to, że tak wielu pracodawców zainteresowanych jest zapewnieniem ochrony dla swoich pracowników. To świadczy o ich odpowiedzialności i dbałości o zespół. Potwierdza to również, że ubezpieczenie może być benefitem, jaki firma może zapewnić swojej załodze. Chcemy być w tym partnerem dla pracodawców i dostarczać im odpowiednie produkty, jak ostatnio wdrożone ubezpieczenie Covid-19 – mówi Arkadiusz Wiśniewski, członek Zarządu Generali TU SA.

Ubezpieczenie Covid-19 w Generali to pierwszy i jedyny dotychczas tego typu produkt na rynku, który zapewnia ochronę na wypadek zachorowania na Covid-19. Jest to odrębne ubezpieczenie grupowe oferowane przedsiębiorcom zatrudniającym minimum 10 osób.

Klient sam decyduje, który z trzech pakietów chce sponsorować swoim pracownikom w ramach składki w wysokości 49,90 zł, 69,90 zł lub 89,90 zł za jedną osobę za rok. Pakiety te różnią się między sobą wysokościami sum ubezpieczenia. W zależności od wybranego pakietu, w sytuacji kiedy pracownik będzie miał zdiagnozowaną chorobę Covid-19 może liczyć na wypłatę świadczenia. Za pobyt w szpitalu są to kwoty w wysokości 100 zł, 200 zł lub 300 zł za każdy dzień, jeśli pobyt wynosił minimum 7 dni. Generali wypłaci świadczenie za maksymalnie 14 dni hospitalizacji. Gdy pacjent trafi na OIOM, otrzyma dodatkowe, jednorazowe świadczenie w wysokości 2.000 zł, 4.000 zł lub 6.000 zł.

W ramach ubezpieczenia Generali zapewnia także praktyczne usługi assistance po hospitalizacji, takie jak pomoc domowa, opieka nad dzieckiem, nad osobą starszą, zwierzętami oraz transport medyczny i konsultacje lekarza pierwszego kontaktu.

– Wiemy również, że wiele firm przeorganizowało swoją działalność i ich pracownicy realizują swoje zadania z domu. Część jest poddawana kwarantannie. Izolacja może być trudnym doświadczeniem dla wielu osób i może wywołać np. stany lękowe czy depresyjne, dlatego w ramach naszego produktu ubezpieczeni pracownicy mogą także otrzymać pomoc psychologa w każdej sytuacji związanej z Covid-19 – dodaje Arkadiusz Wiśniewski.

Źródło: Generali