Już za tydzień konferencja „Media Relations”

Czytelnik był kiedyś biernym odbiorcą, internet i social media zmieniły obieg informacji. W 2012 roku na YouTube co minutę wrzucano co najmniej 20 godzin filmów, a ich obejrzenie zajęłoby Ci setki lat.

A DZIŚ? Gdzie jest miejsce na Twój komunikat?Digitalizacja przekształciła nie tylko Twoją pracę, ale internet przemienił również pracę dziennikarzy. W redakcjach brakuje czasu, podaj im pomocną dłoń i bądź niezastąpionym źródłem informacji!

Czy jesteś odpowiednio przygotowany do rozmowy z dziennikarzami? Wiesz jak dobierać komunikaty i formę ich przekazu do poszczególnych mediów? Znasz techniki, za pomocą których przedstawiciele redakcji będą słuchać tego, co masz do powiedzenia?

Grzegorz Nawacki i Paweł Sołtys (Puls Biznesu), Jakub Wołosowski (Fakt), Jarosław Kuźniar (Onet), Paweł Gadomski (Polsat), Olek Wandzel (Abstra), Damian Ziąber (Prudential), Stefan Bogucki (Revolut), Grzegorz Marczak (Antyweb.pl), Szymon Milczanowski (Winstone), Agata Wiśniewska-Zaleska (Content Zone) wspólnie stworzyli medialny niezbędnik PR-owca i podpowiedzą Ci m.in. jak:

Konferencja „Media Relations”, 2-3 kwietnia 2019 r. w Warszawie. Sprawdź szczegóły >> (https://www.pb.pl/konferencje/media-relations-1210)