Już wkrótce nowa Aplikacja Mobilna Banku Millennium

Już wkrótce Bank Millennium udostępni Klientom nową Aplikację Mobilną, z przebudowaną architekturą informacji i nowym wyglądem. Jako pierwszy w Polsce wprowadzi też możliwość logowania do aplikacji za pomocą odcisku palca. W tym półroczu Bank planuje również uruchomienie serwisu transakcyjnego Millenet w technologii responsive web design (RWD).


– Udostępnimy Klientom zupełnie nową Aplikację Mobilną, a wkrótce też system transakcyjny Millenet w technologii resposnsive web design. Te dwa sposoby dostępu do bankowości w naturalny sposób się uzupełniają. Chcemy, aby korzystanie z naszych usług, niezależnie od kanału w jakim się odbywa, było dla Klientów jak najwygodniejsze, dlatego nieustannie pracujemy nad nowymi technologiami, rozmawiamy z użytkownikami i przeprowadzamy liczne testy, aby wybrać rozwiązania najlepiej odpowiadające potrzebom Klientów -mówiRicardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej, Bank Millennium.

Nowa Aplikacja Mobilna Banku Millennium przyniesie nowe możliwości dla jej użytkowników. Jako pierwsi w Polsce będą oni mieli możliwość logowania się do aplikacji za pomocą odcisku palca. Oprócz dotychczasowych funkcji pojawią się też takie rozwiązania jak możliwość personalizacji, która pozwoli Klientowi na dostosowanie aplikacji do swoich potrzeb, czy przechowywania wizerunków kart lojalnościowych, dzięki czemu wizerunki kart, trzymanych do tej pory w portfelu, będzie można wygodnie zachować w pamięci telefonu.

Uzupełnieniem Aplikacji Mobilnej będzie udostępnienie specjalnej wersji aplikacji na zegarki typu smartwatch, na których będzie można korzystać z podstawowych jej funkcji.

Bank prowadzi też prace nad udostępnieniem serwisu transakcyjnego Millenet w technologii responsive web design (RWD). Dzięki technologii RWD system bankowości internetowej Millenet, podobnie jak teraz strona internetowa Banku, dostosuje się do urządzenia, z którego Klient korzysta. Serwis zyska też odświeżony wygląd, spójny z wyglądem strony internetowej Banku. Wszystkie dostępne w serwisie funkcje i usługi pozostaną bez zmian.