K2 dla Peugeot i US Pharmacia

W połowie lipca agencja K2 uruchomiła nowy serwis korporacyjny firmy Peugeot Polska. Realizując ten serwis, K2 uczestniczyła w polskiej części międzynarodowego projektu zmiany obecności koncernu Peugeot w internecie.

Pod adresem www.peugeot.pl internauci znaleźć mogą witrynę nie tylko zmienioną pod względem kreatywnym i funkcjonalnym, ale też wyposażoną w szereg nowych mechanizmów ułatwiających zapoznanie się z ofertą samochodów Peugeot oraz podjęcie najlepszej decyzji zakupowej. Są wśród nich m.in.: konfigurator samochodów, kalkulator finansowy i lokalizator dealerów. W wydzielonej sekcji umieszczono również elementy rozrywkowe i społecznościowe.

K2 współpracuje z firmą Peugeot Polska od kilku miesięcy. Od początku tego roku zrealizowała już trzy serwisy produktowe: www.307cc.peugeot.com.pl w styczniu, www.mistral.peugeot.com.pl w marcu oraz www.407.peugeot.com.pl w czerwcu.

Każdy z serwisów wspierany był przygotowaną przez K2 kampanią reklamową. Spektakularność technologiczna kampanii modelu 307cc skłoniła Wirtualną Polskę, na stronach której odbywała się jej główna część, do opublikowania specjalnie na ten temat artykułu prasowego . Wyjątkowa kreacja kampanii dla limitowanej edycji Mistral zapewniła jej natomiast nominację do nagrody w konkursie Klubu Twórców Reklamy. Obecnie K2 prowadzi internetową kampanię reklamową nowego modelu 407 – wyjątkowego auta, dla którego „znów warto rozmawiać o samochodach”.

Również w lipcu wystartował przygotowany przez K2 serwis internetowy firmy US Pharmacia, lidera rynku leków OTC i właściciela tak znanych marek jak Apap, Ibuprom, Gripex czy Manti. Nowa witryna, dostępna pod adresem www.usp.pl, ma na celu skuteczniejsze niż dotychczas komunikowanie wizerunku i przewag konkurencyjnych US Pharmacia jako wiodącej firmy farmaceutycznej. Efekt ten osiągnięto dzięki zastąpieniu dotychczasowej witryny nowymi rozwiązaniami w zakresie kreacji i funkcjonalności. Serwis oparty został na systemie RedDot CMS, zapewniającym firmie szerokie możliwości redagowania jego treści w sposób sprawny, bezpieczny i zgodny z procedurami organizacyjnymi, co dla firmy farmaceutycznej ma szczególnie duże znaczenie.

Równolegle z uruchomieniem serwisu http://www.usp.pl/, agencja K2 rozpoczęła pracę nad kolejnym projektem dla US Pharmacia. Jest nim system intranetowy, tworzący wspólne, wewnętrzne środowisko pracy dla zespołu firmy.

K2 Internet SA jest niezależną agencją marketingu interaktywnego. Dostarcza strategiczne rozwiązania e-marketingowe, odpowiadające w sposób optymalny ekonomicznie na realne wyzwania stojące przed markami. Dotychczas K2 zrealizowała projekty dla ponad 100 firm, a na liście jej głównych klientów znajdują się m.in. Ikea, Michelin, Nokia, Volvo, Bank BPH i Kompania Piwowarska. Agencja jest członkiem Internet Advertising Bureau Polska, partnerem Instytutu Zarządzania oraz laureatem 14 nagród i wyróżnień na konkursach komunikacji marketingowej. K2 istnieje od 1997 roku i obecnie jest wiodącą agencją e-marketingową na rynku, z zatrudnieniem około 50 osób i obrotami za rok 2003 na poziomie 5,6 mln. zł.

1) http://www.wirtualnemedia.pl/index1.php?act=4&id_artykulu=11391&id_rubryki=0&id_podrubryki=14&word=peugeot