Na mocy tej decyzji, agencja rozpoczęła przejmowanie obsługi komunikacji marketingowej w internecie marek produktowych: Michelin, Kleber, BF Goodrich i Kormoran oraz partnerskich serwisów dealerów.
Zacieśnienie współpracy pomiędzy Michelin a K2 jest wynikiem wielkiego sukcesu projektu testowego „Bez Poślizgu”, który kilka miesięcy temu promował nowe opony zimowe Pilot Alpin. Wyjątkowo skuteczna kampania promocyjna pozyskała wówczas dla taktycznego miniserwisu „Bez Poślizgu” trzykrotnie więcej użytkowników niż w tym samym czasie miał główny serwis firmy Michelin. Sam miniserwis „Bez Poślizgu” zdobył natomiast wyróżnienie w ostatnim konkursie Złote Orły.
W ramach obsługi stałych klientów, szczególnie ważna w ostatnich tygodniach była współpraca K2 Internet z Volvo Auto Polska. Za obsługę e-marketingową tej firmy K2 odpowiada od końca 2002 roku, a ostatnio agencja uczestniczyła w kampanii wprowadzającej na rynek nowy, całkowicie zmodernizowany model S40. W ramach kampanii, K2 przygotowała specjalną podstronę w witrynie VolvoCars.pl, internetowe formy reklamowe oraz prezentację multimedialną.
Bardzo pozytywne efekty działań interaktywnych dla Volvo S40 utrzymywane są w tajemnicy. Prezentacja multimedialna autorstwa K2 zdobyła natomiast srebrną nagrodę w zakończonej właśnie pierwszej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy.
Grzegorz Kurowski, Dyrektor Marketingu K2 Internet, tak komentuje te wydarzenia: „Ostatnie miesiące były dla nas pasmem sukcesów w rozwoju biznesu – kilkunastu nowych klientów pozyskanych od początku 2003 roku przynosi nam już łącznie około 1/3 przychodów. Równolegle jednak bardzo intensywnie rozwijamy współpracę z dotychczasowymi klientami. Wymierne sukcesy odnoszone w ich obsłudze sprawiają, że firmy te powierzają nam zadania coraz ważniejsze z punktu widzenia ich strategii marketingowych i sprzedażowych. Szczególnie dumni jesteśmy z zaufania ze strony branży motoryzacyjnej, dla której skuteczny e-marketing ma bardzo duże znaczenie.”