Kamis otwiera Letni Festiwal Smaku

Letni Festiwal Smaku to przede wszystkim konsumenckie promocje w punktach sprzedaży, atrakcyjne cenny i ekspozycja przypraw do grilla Kamis, akcje degustacyjne i animacje. To również nowe produkty Kamis. Akcjom w punktach sprzedaży towarzyszyć będą specjalne materiały POS – m.in. ulotki dla konsumentów z przepisami na letnią kuchnię. Wsparciem działań trade’owych będzie kampania prasowa marki Kamis.

Tradycyjne layouty reklamowe zastąpione zostały advertorialami, które poza prezentacją przypraw do dań z grilla oraz musztard, zawierają również przepisy kulinarne. Obok advertoriali, pojawi się również sponsoring rubryk kulinarnych tematycznie związanych z grillem oraz sponsoring sesji zdjęciowych. Głównymi bohaterami kampanii Kamis będą Przyprawy do Grilla Kamis w trzech smakach: Klastycznym, Pikantnym i Łagodnym i w nowym opakowaniu, którym jest atrakcyjna, nowoczesna puszka z funkcjonalną posypką, oraz musztardy Kamis również w „odświeżonych” stylistycznie opakowaniach.

W kampanii wykorzystanych zostanie kilkanaście wiodących tytułów prasy kobiecej i opiniotwórczej, m.in.: Wysokie Obcasy, Moje Gotowanie, Pani Domu, Poradnik Domowy, Claudia, Polityka, Naj, Viva!, Przyjaciółka- Grill i Sałatki.