Kampania „Bezpieczne stosowanie leków” nagrodzona w Londynie

Celem nagrodzonej kampanii było wsparcie postulatów prawnych reprezentowanego przez Unię środowiska aptekarzy oraz poprawa bezpieczeństwa stosowania leków. Program wykorzystujący m.in. działania edukacyjne kierowane do ogółu społeczeństwa zakończył się sukcesem trwale wzmacniając wizerunek farmaceuty jako zawodu zaufania publicznego. Kampania zyskała wcześniej uznanie jurorów konkursu Złote Spinacze 2004 organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Program zdobył główną nagrodę w kategorii Public Affairs & Lobbying.

Międzynarodowe jury konkursu IPRA Golden World Awards 2005, składające się z kilkudziesięciu specjalistów PR nagrodziło kampanię „Bezpieczne stosowanie leków” analizując ją w wielu obszarach; ocenie podlegała m.in. przyjęta strategia działań, taktyka, sposób realizacji oraz osiągnięte wyniki. Konkurs IPRA Golden World Awards odbywa się już od ponad 10 lat. Jest najbardziej prestiżowym konkursem tego typu na świecie. Organizatorem konkursu jest IPRA (International Public Relations Association) – Międzynarodowe Stowarzyszenie Specjalistów PR.