Kampania Euro RSCG Warsaw dla Peugeot 307 "Przygotowany na lata"

Agencja Euro RSCG Warsaw opracowała nową kampanię dla Peugeot 307, która promuje 4 – letni okres gwarancyjny na wszystkie wersje tego modelu. Kampania obejmuje telewizję, radio, prasę oraz Internet.

Przekaz kampanii koncentruje się na ofercie 4-letniej gwarancji na wszystkie wersje „307”. 4-letnia gwarancja, jaką oferuje Peugeot, jest potwierdzeniem niezawodności tego modelu. Stąd też hasło kampanii: „Przygotowany na lata”.

Reklama prasowa prezentuje samochód w garażu na tle ściany, na której wiszą 4 kalendarze symbolizujące 4-letnią gwarancję (2-letnia gwarancja producenta + 2-letnia umowa przedłużenia gwarancji). Ponadto komunikacja prasowa podkreśla konkretne atrybuty modelu 307:
– największą w swojej klasie przestronność,
– zaawansowaną technologię, która ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo (system MII, przypisany dotychczas autom wyższej kategorii, dzięki „307” po raz pierwszy pojawił się w segmencie aut kompaktowych).

Kampania obecna będzie na łamach prasy codziennej (Gazeta Wyborcza, Super Express, Fakt), tygodnikach (Wprost, Newsweek) oraz prasie lokalnej.

W telewizji
(TVP, TVN, TVN 7, TVN Style, TVN Turbo, TV4, Discovery, Ale Kino) emitowany jest film wizerunkowy pt. „Wstyd” z 5-sekundową animacją prezentującą ofertę. W czasie animacji widać serię 4 rozbłysków sztucznych ogni na niebie. Symbolizują one początek każdego roku z 4 lat gwarancji.

W reklamie radiowej (Radio Zet, RMF FM, Trójka) w każdym dniu trwania kampanii nadawana będzie nowa wersja spotu. Reklama prezentuje niewiarygodnie optymistyczny raport pogodowy z przyszłości. Głos prowadzącej program radiowy, przedstawia upalną prognozę pogody za 4 lata, na konkretny dzień w 2009 r. Na końcu reklamy lektor Peugeot komentuje podaną prognozę w następujący sposób: „jedyna rzecz, jaką możemy zagwarantować, to 4 lata gwarancji na wszystkie wersje Peugeot 307”.

Dla dealerów został przygotowany komplet materiałów promocyjnych.

Kampania potrwa od 28 lutego do 20 marca 2005r. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Initiative Warszawa. Planowaniem kampanii w Internecie zajął się Media Contacts.