Kampania Great Open House dla pierwszej w Polsce aukcji nieruchomości na żywo

Agencja Great Open House pozyskała prestiżowy kontrakt na obsługę full service (ATL, BTL) pierwszej w Polsce aukcji nieruchomości na żywo. Przedsięwzięcie organizowane jest przez firmę Colliers International oraz domy aukcyjne: amerykański Rick Levin & Associates i polski DESA Unicum.

Agencja Great Open House odpowiedzialna jest za opracowanie strategii, zakup mediów i kreację kampanii reklamowej w związku z Jesienną Aukcją Nieruchomości, która odbędzie się 22 listopada w hotelu Sheraton w Warszawie. W trwającej do 20 listopada kampanii reklamowej wykorzystane zostaną zintegrowane media: radio, prasa, Internet, outdoor. Będzie ona również wspierana przez akcje fieldowe.

Na aukcji będzie można kupić domy oraz mieszkania w Warszawie i okolicach, a ceny wywoławcze są nawet o 40% niższe niż oferowane na rynku. By móc skorzystać z oferty wystarczy zamówić pakiety informacyjne dostępne na stronie  www.KupujNaAukcji.pl, obejrzeć wybrane nieruchomości podczas dni otwartych rozpoczynających się w najbliższy weekend, wpłacić depozyt, przyjść na aukcję i oczywiście wygrać licytację.

Organizatorzy zapewniają możliwość natychmiastowego podpisania umowy przedwstępnej – w obecności notariusza, a także wsparcie doradcy finansowego w staraniach o kredyt.

Źródło: GREAT OPEN HOUSE