Kampania kredytu gotówkowego LUKAS Banku

Mechanizm promocyjny najbliższej kampanii to spłata jednego kredytu o każdej pełnej godzinie w okresie promocyjnym. Klient, którego sms dotrze na podany numer najbliżej po pełnej godzinie, wygrywa spłatę kredytu wraz z odsetkami bez względu na jego wysokość.

Podstawowa wersja filmu trwa 20 sekund. Od początku lutego pojawia się w niej dodany komunikat na planszy Promocja tylko do końca lutego. Oprócz wersji 20″ od drugiego tygodnia kampanii pojawi się 10-sekundowa wersja spotu, tylko z zegarem z kukułką. Kampania telewizyjna obecna jest w takich stacjach telewizyjnych jak TVP 1 i 2, TVP 3, Polsat, TVN, TVN4 i TVN7. Od 1. lutego kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie ponad 600 citilightów na wiatach przystankowych w 17 miastach Polski i billboardy na stacjach warszawskiego metra. Planowaniem i zakupem całości mediów do kampanii zajął się dom mediowy Initiative Media.

W Centrach Kredytowych i placówkach bankowych LUKAS Banku pojawią się materiały BTL projektowane przez agencję reklamową PND FUTURA. Będą to ulotki, plakaty B1 i B2, wobblery, wizytówki dla klientów z numerem, na który należy wysyłać sms-y i naklejki na biurka. Od początku trwania promocji witryny placówek zostaną oklejone wielkoformatowymi nalepkami z informacją o promocji.