Kampania LINK 4 autorstwa OgilvyInteractive

Trwa najnowsza kampania LINK4 realizowana przez zespół Ogilvy Interactive. Kampania ma
charakter wizerunkowy. Jej główny przekaz oparty został na wynikach niezależnych badań
dotyczących satysfakcji konsumentów w zakresie likwidacji szkód.

Kampania USTERKI LINK4 zwraca uwagę na ten istotny aspekt obsługi klienta. Agencja Ogilvy Interactive przygotowała koncepcję kreatywną oraz komplet materiałów wykorzystywanych w kampanii ubezpieczyciela.

Główny przekaz kampanii LINK4 „Podnieś swój poziom zadowolenia” podkreśla atuty oferty ubezpieczyciela. W wynikach niezależnych badań dotyczących satysfakcji klientów w zakresie likwidacji szkód, to właśnie LINK4 zajął pierwsze miejsce. Jako najchętniej polecany ubezpieczyciel w tym zakresie LINK4 zachęca do dołączenia do grona zadowolonych klientów.

Wszystkie przygotowane przez Ogilvy Interactive kreacje zawierają informacje o benefitach dla każdego klienta: taniej nawet o 420 zł, 12% zniżki dla kupujących on-line i gwarancja pomocy w ciągu 30 minut.

Agencja odpowiada za przygotowanie kampanii banerowej oraz projekty landing page i kreacje na stronę główną serwisu Link4.

– W kreacjach internetowych znalazło się wybrakowane auto, z hasłem „Podnieś swój poziom  zadowolenia” oraz interaktywnym suwakiem. Użytkownik może przesunąć suwak tak, aby samochód „się naprawił”. W ten prosty sposób staraliśmy się zobrazować korzyść dla konsumenta, klienci nie muszą się godzić na standardową likwidację szkód, z której nie koniecznie są zadowoleni, wystarczy, że w tej kwestii zaufają LINK4 – mówi Artur Pluta z Ogilvy Interactive.

LINK4 to klient współpracujący na stałe z agencją OgilvyInteractive od 2010 roku.

Agencja odpowiada głównie za tworzenie nowych kreatywnych pomysłów służących osiąganiu celów
sprzedażowych klienta, jak również za rekomendację skutecznych form używanych w działaniach
realizowanych przez agencję w internecie.

Kampanie sprzedażowe wspierane są spotami emitowanymi w TV, dla których strategię tworzy
Gruppa66 Ogilvy. Za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Redworks.

Źródło: Ogilvy Public Relations Worldwide Poland