Kampania marketingowa Cash Management w Banku BGŻ

W Banku BGŻ rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca sprzedaż produktów z zakresu Cash Management skierowanych do klientów instytucjonalnych, w szczególności z sektora MSP. Kampania potrwa do 30 czerwca 2010 r., a jej celem jest, z jednej strony aktywizacja sprzedaży produktów bankowości transakcyjnej (Cash Management), z drugiej zaś – zaakcentowanie wysokiej jakości i kompleksowości obsługi w Banku BGŻ.

Kampania marketingowa wykorzystuje motyw Pana Tadeusza – Profesjonalnego Doradcy – pasjonata liczb, liczenia i rozwiązywania problemów matematycznych już od pierwszych chwil swojego życia. Mimo wielu pomysłów na życie, Pan Tadeusz wybiera drogę doradcy w Banku BGŻ i pomaga firmom lepiej i efektywniej zarządzać finansami, perfekcyjnie wykorzystując swoje zdolności.

– Kampania „Pan Tadeusz” jest dużym przedsięwzięciem marketingowym, obejmującym szeroki pakiet działań sprzedażowo-marketingowo-produktowych – powiedziała Małgorzata Wagner, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. To pierwszy etap kampanii, promujący Cash Management. W późniejszym czasie będziemy kontynuować kampanię w innych obszarach produktowych – dodała Małgorzata Wagner.

– Dzięki kampanii chcemy pokazać, że Bank BGŻ ma kompleksowe i innowacyjne produkty dla klientów instytucjonalnych, a naszym atutem jest profesjonalny doradca klienta – powiedziała Dorota Tomaszewska, dyrektor zarządzający ds. produktów. Hasło przewodnie kampanii brzmi: „Kompleksowe rozwiązania dla wymagających klientów” i właśnie na tym przekazie chcemy budować wizerunek Banku w tej grupie klientów– dodała Dorota Tomaszewska.

Kampania będzie skoncentrowana przede wszystkim na Internecie i prasie. Zakłada także bezpośrednie działania lokalne (spotkania biznesowe, konferencje). Przekaz będzie wsparty filmem wizerunkowym o Panu Tadeuszu – profesjonalnym doradcy klienta instytucjonalnego w Banku BGŻ.  Film jest dostępny na www.kimjestpantadeusz.pl

Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada współpracującą z bankiem agencja reklamowa Grandes Kochonos.

Źródło: Bank BGŻ