Kampania marketingowa usług Bankowości Transakcyjnej Banku BPH dla MSP

Ruszyła kampania marketingowa promująca usługi Bankowości Transakcyjnej dla małych i średnich przedsiębiorstw w Banku BPH. Działania marketingowe prowadzone są pod hasłem: „Otwórz przed swoją firmą nowe możliwości, dotychczas dostępne tylko dla największych”. 

Bankowość transakcyjna Banku BPH, od lat uznawana za jedną z najlepiej rozwiniętych w Polsce, jest odpowiedzią na potrzeby klientów z sektora MSP. Małe i średnie firmy coraz częściej, poza klasycznymi produktami, poszukują zaawansowanych rozwiązań, które będą odpowiadały ich biznesowym potrzebom. 

Bank BPH jako pierwszy na rynku w sierpniu 2008 roku zaproponował małym i średnim firmom nowoczesne rozwiązania bankowości transakcyjnej: TransCollect, TransCash, TransDebit, które pozwalają na zwiększenie efektywności i ograniczenie kosztów wykonywanych operacji.

Obecnie już ponad 1000 klientów biznesowych (czyli firm z sektora MSP) zarządza swoimi finansami za pośrednictwem systemu bankowości internetowej BusinessNet. Do maja 2008 roku system BusinessNet był dostępny tylko dla klientów korporacyjnych Banku BPH – obecnie jest oferowany także firmom z sektora MSP.

– Bardzo nas cieszy, że przedsiębiorcy tak pozytywnie przyjęli system BusinessNet. Docenili oni użyteczność aplikacji, wysoką ergonomię pracy w systemie, a także, jakość informacji, jaką Bank dostarcza m.in. na eWyciągach – powiedział Tomasz Ludwin, Dyrektor ds. Bankowości Transakcyjnej w Obszarze Klienta Biznesowego Banku BPH. – Z dużym zainteresowaniem spotkały się rozwiązania pozwalające na pełną automatyzację procesu realizacji zleceń poprzez integrację BusinessNet z systemami finansowo-księgowymi naszych Klientów. Bardzo dobre opinie otrzymuje także DealingNet – moduł systemu BusinessNet, w którym już ponad trzystu Klientów biznesowych zawiera on-line transakcje wymiany walut po preferencyjnych kursach zbliżonych do stawek obowiązujących na rynku międzybankowym – dodał.

Klienci korzystający z produktów bankowości transakcyjnej są obsługiwani przez Serwis Klienta Korporacyjnego – BPH BusinessLine. Mają także zapewnione wsparcie specjalistów produktowych.

Kampania marketingowa promująca dostępność usług Bankowości Transakcyjnej dla klientów MSP będzie prowadzona w prasie codziennej i miesięcznikach branżowych oraz w Internecie. Kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Starlink.
Źródło: Bank BPH