Największy polski bank internetowy rozpoczyna kampanię reklamową nowego produktu – kredytu przez telefon. Działania promocyjne prowadzone będą m.in. w sklepach, czyli tam, gdzie produkt przydaje się najbardziej.
Kampania kredytu dostępnego przez telefon dla stałych klientów mBanku rozpoczyna się 4 kwietnia i jest kontynuacją poprzedniej odsłony reklamowej, w której prezentowany był kredyt dostępny przez internet – jedna z szeregu innowacji wprowadzonych przez bank.
W przekazie reklamowym eksponowane są silne strony oferty kredytowej mBanku. Stali klienci banku mogą liczyć na szybki kredyt, wypłacany na eKONTO w ciągu 15 minut. Jest to możliwe dzięki wprowadzonemu właśnie elektronicznemu trybowi zawierania umów kredytowych. Wyklucza on konieczność wcześniejszego podpisywania jakichkolwiek dokumentów, dzięki czemu okazję można upolować w trakcie wizyty w sklepie czy centrum handlowym.
Głównym bohaterem nowej kampanii mBanku po raz kolejny został rozmowny mops Arnold oraz jego właściciel. Postaci pojawiają się m.in. w spocie promocyjnym, który od 6 kwietnia emitowany będzie w telewizji. Ważną rolę w filmie odgrywa również partnerka bohatera, która niestety nie może zdjąć z palca przymierzanego u jubilera pierścionka… Jeden telefon do banku wystarcza, aby „oswobodzić” kobietę.
Jak zwykle w mBanku postanowiliśmy pokazać nasz produkt z przymrużeniem oka. Pytanie, czy scenka w salonie jubilerskim mogła wydarzyć się naprawdę, pozostawiamy otwarte. Jesteśmy jednak przekonani, że wkrótce w sklepach więcej będzie osób „nadużywających” swoich telefonów – komentuje Piotr Jakubowski, naczelnik wydziału reklamy i zarządzania marką mBanku. Kredyt przez telefon gwarantuje, że w przypadku pozytywnej decyzji banku nie trzeba nawet wychodzić ze sklepu, aby zrealizować zakup. O tym opowiadamy w najnowszej kampanii, jak zwykle przypominając, aby nie wierzyć reklamie i sprawdzić samemu – dodaje Jakubowski.
Działania promocyjne prowadzone będą w najbliższych tygodniach. Będzie je można obserwować nie tylko w telewizji, radiu, internecie oraz na outdoorze, ale również w miejscach, w których klienci banku mogą potrzebować szybkiego dostępu do pieniędzy. Wizerunek psa Arnolda widoczny więc będzie m.in. w dużych marketach z elektroniką, wybranych biurach podróży czy sklepach z meblami i wyposażeniem wnętrz. Zdecydowaliśmy się na obecność w tych miejscach nieprzypadkowo. Nasze założenie jest proste: jeśli w trakcie zakupów klient wytropi okazję, dzięki kredytowi przez telefon będzie mógł ją szybko upolować – podsumowuje Jakubowski.
Koncepcję kreatywną kampanii mBanku przygotowała agencja AMBASADA Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), zaś media zaplanował dom mediowy MPG. Spot telewizyjny po raz kolejny wyreżyserował Marcin Serafin, którego w produkcji wspierał dom produkcyjny Film it.
Kredyt przez telefon to nowość, wprowadzona do oferty mBanku w marcu. Jest to propozycja standardowego kredytu gotówkowego, którego umowa zawierana jest w formie elektronicznej za pośrednictwem mLinii (dostępnej pod numerem 801 300 800 lub 42 6 300 800). Kredyt można otrzymać w kwocie od 500 zł do nawet 50 tys. zł na okres do 7 lat.
Źródło: mBank