Kampania promocyjna bankowości elektronicznej i nowy serwis internetowy www.ingbank.pl

Kampania jest ściśle związana ze zmianami w ofercie kont osobistych. 1 marca 2005 roku ING Bank Śląski wprowadził promocję cenową na wybrane usługi w systemie bankowości internetowej ING BankOnLine oraz w serwisie telefonicznym HaloŚląski (w tym SMS). Dodatkowo wprowadził nowe, korzystne rozwiązania w zakresie serwisu SMS – Pakiet SMS.

1. Promocja cenowa: ING BankOnLine i HaloŚląski
Od 1 marca b.r. do 31 grudnia b.r. ING Bank Śląski nie pobiera opłat za przelewy realizowane z rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych poprzez system ING BankOnLine oraz serwis HaloŚląski (w tym za pomocą SMS).

2. Nowa funkcjonalność serwisu SMS: Pakiet SMS
W ramach funkcjonalności serwisu SMS, ING Bank Śląski wdrożył nową ofertę o nazwie Pakiet SMS. Obejmuje on dowolną ilość wiadomości wysłanych przez Bank w formie SMS:
w odpowiedzi na wybrane dyspozycje serwisu SMS:
– zapytanie o saldo rachunku,
– zapytanie o wykaz transakcji na rachunku w bieżącym dniu,
– zapytanie o wykaz ostatnich transakcji,
– zapytanie o wykaz transakcji na rachunku w wybranym dniu,
automatycznie wysyłane powiadomienia o:
– transakcjach na rachunku,
– transakcjach dokonanych kartami debetowymi,
– niezrealizowaniu stałego zlecenia

Kampania potrwa od 16 marca do 24 kwietnia 2005 roku. Jednym z podstawowych celów kampanii jest zakomunikowanie jak najszerszej grupie osób, że ING Bank Śląski posiada dobrą ofertę bankowości elektronicznej – złamanie stereotypu podziału banków na banki tradycyjne (bez bankowości elektronicznej) i banki internetowe (bez oddziałów) oraz poinformowanie o benefitach bankowości elektronicznej i zachęcenie do skorzystania z niej. Reklamy pojawią się w telewizji, kinach, Internecie. Dodatkowymi środkami przekazu będą także bankomaty.

Wraz ze startem kampanii uruchomiony zostaje nowy serwis internetowy ING Banku Śląskiego. Jest on w pełni dostosowany do nowych zasad wizualizacji, które podkreślają nowoczesność i dynamiczność Banku. Konstrukcja interfejsów graficznych została podporządkowana łatwości znajdowania informacji najbardziej potrzebnych klientom oraz przejrzystemu komunikowaniu oferty. Nowy serwis został zbudowany przez e-point SA w oparciu o najnowszej generacji narzędzia klasy CMS (Content Management System).