Kampania promocyjna bankowości mobilnej Nordea

Nordea Bank Polska rozpoczyna kampanię bankowości mobilnej na smartfony i urządzenia mobilne. Jej motywem przewodnim jest dostępność w każdej chwili i w każdym miejscu. Gdziekolwiek – kiedykolwiek – można bowiem skorzystać z konta bankowego w Nordea.

W najnowszej kampanii akcentowana będzie szeroka funkcjonalność aplikacji mobilnej przeznaczona dla użytkowników smartfonów oraz komfortowe, bo dostępne bez ograniczeń czasowych, zarządzanie środkami zgromadzonymi na koncie Nordea.

– Z obserwacji rynkowych wynika, że dziś klienci oczekują łatwiejszego zarządzania finansami. Dlatego oferujemy dostęp do konta również przez telefon. Dzięki przyjaznej graficznie aplikacji można nie tylko dokonać operacji na koncie, ale również sprawdzić gdzie jest najbliższa placówka i bankomat. Zachęcamy naszych klientów do korzystania z nowoczesnych form kontaktu z bankiem – mówi  Sławomir Ronkowski, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji.

Przekaz reklamowy skierowany jest do aktywnych zawodowo mieszkańców dużych miast, posiadaczy telefonów komórkowych z systemem Android lub IOS. Użytkownicy smartfonów z innym systemem operacyjnym mogą korzystać z wersji lite bankowości elektronicznej Nordea Netbank.

Kampania mediowa, z wykorzystaniem internetu oraz portali dostępnych w smartfonach rozpocznie się 27 marca br. Od 1 kwietnia rozpocznie się również konkurs dla użytkowników bankowości mobilnej. Osoby, które dokonają najwięcej operacji przez telefon, otrzymają atrakcyjne nagrody. Dla 3 osób, których operacje będą o najwyższej wartości, przygotowaliśmy Iphony 4S 16 GB, a dla pozostałych 7 osób – karty upominkowe Empik.

Już tradycyjnie bank stawia duży nacisk na działania BTL. W placówkach banku eksponowane będą plakaty. Dodatkowo reklamy można też będzie zobaczyć na ekranach bankomatów oraz na portalu banku Nordea na Facebooku.

W ramach kampanii bank zmodyfikuje internetowe narzędzia informacyjno-sprzedażowe: serwis banku (strona główna i podstrony tematyczne dotyczące kredytów mieszkaniowych) oraz mikroserwis sprzedażowy. 27 marca rozpocznie się też kampania internetowa w wyszukiwarkach. Kreację przygotowała agencja Hand Made. Za zakup mediów odpowiada Media Contacts (Internet).

Źródło: Nordea Bank Polska