Kampania promocyjna nowego pakietu telewizji cyfrowej Aster

Kampania rozpoczęła się na początku czerwca br. i potrwa przez miesiąc. Jej celem jest poinformowanie potencjalnych abonentów o wprowadzeniu przez Aster nowego pakietu telewizji cyfrowej – BasicPLUS i jednocześnie wsparcie sprzedaży telewizji cyfrowej Aster.

Grupą docelową kampanii są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18 – 40 lat, z wykształceniem średnim i wyższym.

Hasło wiodące kampanii to W sumie same plusy, które podkreśla zalety oferty promocyjnej BasicPLUS – 16 nowych kanałów telewizji cyfrowej, wiele usług dodatkowych, w tym funkcjonalny Przewodnik TV oraz abonament w cenie tylko 10 zł.

W ramach działań promocyjnych zaplanowano reklamę w prasie warszawskiej (GW Stołeczna, Rzeczpospolita i Rzeczpospolita WiR) oraz w Internecie (serwisy: warszawaonline.pl, warszawa.pl, gazeta.pl/warszawa, wp.pl, money.pl, bankier.pl).

Kreację do kampanii przygotowała agencja Marketing & Communications Consultants, media zaplanował dom mediowy Mediaedge: cia Poland.