Kampania promocyjna Programu PAYBACK obejmuje działania POS w punktach sprzedaży partnerów Programu oraz on-line wspierające start pierwszego na polskim rynku multipartnerskiego Programu Bonusowego.
Promocja w punktach sprzedaży partnerów Programu zakłada wykorzystanie wielu różnorodnych materiałów POS takich jak m.in. standy, plakaty, zawieszki, banery, specjalne terminale, w których uczestnicy będą mogli sprawdzić stan konta PAYBACK itp. Start Programu na stacjach BP wspierały do 6 października hostessy, zachęcające klientów do przystąpienia do nowego Programu Bonusowego PAYBACK, pomagające w rejestracji on-line oraz wyjaśniające zasady działania nowego Programu. W hipermarketach Real hostessy będą obecne do końca października. Karta PAYBACK jest dostępna nieodpłatnie u takich partnerów jak: Allegro, BP, Mix Electronics, Orange, Telekomunikacja Polska, Real lub on-line www.payback.pl.
PAYBACK w ramach kampanii planuje również multipartnerskie newslettery jako formę kontaktu i interakcji z uczestnikami Programu. Będą oni regularnie otrzymywać newslettery ze specjalnymi ofertami i promocjami dostosowanymi do ich oczekiwań. Newsletter będzie umożliwiał informowanie o promocjach on-line oraz drukowanie kuponów, które można zrealizować w punktach sprzedaży partnerów Programu. Uczestnicy Programu będą również regularnie otrzymywać pocztą informację o aktualnym stanie ich konta oraz informacje o promocjach przygotowywanych przez partnerów, kupony z odpowiednio dobranymi ofertami lub katalogi nagród.
Kampania obejmie także działania on-line. Na stronie Programu www.payback.pl uczestnicy Programu będą mogli znaleźć informacje o nowych ofertach, kuponach i promocjach przygotowywanych przez PAYBACK i partnerów Programu.
Celem kampanii promocyjnej jest poinformowanie o stracie Programu i zbudowanie świadomości Programu Bonusowego PAYBACK. Wspólnie z partnerami chcemy zachęcić konsumentów do udziału w Programie PAYBACK, aby mogli przekonać się, że punkty faktycznie można szybko, łatwo i wygodnie zbierać na każdym kroku – podkreśla Sylwia Pyśkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Loyalty Partner Polska.
Kampania wspierająca wejście Programu PAYBACK na polski rynek potrwa do końca 2009 roku, a poszczególne narzędzia będą wprowadzane systematycznie.
Źródło: PayBACK