W kampanii komunikowane są nowe benefity SSK tj. możliwość składania wniosku przez telefon lub Internet, oraz ubezpieczenie kredytu, które pozycjonują SSK jako najbardziej dostępny kredyt na rynku.
Multimedialna kampania promocyjana
1. W ramach kampanii przygotowano 15‘’ spot telewizyjny emitowany w następujących kanałach: TVP, TVN, Polsat, TVP3, TVN7, TV4, TVN24.
2. Ponadto reklama Szybkiego Serwisu Kredytowego będzie ukazywała się w regionalnych i lokalnych telewizjach, stacjach radiowych i prasie.
3. Jednocześnie w ramach działań reklamowych przygotowano kreację nowych ulotek i plakatów, które będą prezentowane w oddziałach i agencjach banku. Hasłami przewodnimi materiałów reklamowych są: „MARZYSZ? MASZ!” oraz „Najbardziej dostępny kredyt na rynku”.
Produkt
Szybki Serwis Kredytowy dzięki swojej innowacyjności okazał się on jednym z najlepiej ocenianych kredytów na rynku. Cieszy się wśród klientów rosnącym zainteresowaniem. Kredyt można otrzymać w formie gotówkowej i bezgotówkowej. Od kredytobiorcy zależy, na co przeznaczy środki z udzielonego kredytu – mogą one być wykorzystane m.in. na zakup sprzętu gospodarstwa domowego, samochodu czy też sfinansowanie wakacji lub innych potrzeb.
Szybki Serwis Kredytowy jest teraz dostępny nie tylko w oddziałach i agencjach PKO BP, ale również w specjalnych bankowych punktach usytuowanych w wybranych centrach handlowych, oferujących doradztwo i sprzedaż tego produktu na terenie całego kraju
Szybki Serwis Kredytowy udzielany jest w czterech walutach: PLN, EUR, USD i CHF. Kredyt może być spłacany w złotówkach i walucie kredytu. Bank nie określa maksymalnej kwoty udzielanego kredytu, wartość ta będzie ustalana indywidualnie na podstawie oceny zdolności kredytowej klienta. Minimalną wysokość kredytu ustalono na poziomie odpowiednio: 800 PLN, 800 USD, 800 EUR, 800 CHF.
Kredyt może być udzielany maksymalnie na 8 lat – w przypadku kredytów oprocentowanych według zmiennej stopy procentowej i na 2 lata – w przypadku kredytów oprocentowanych według stałej stopy procentowej.
Wyniki dotychczasowej sprzedaży SSK
W okresie luty-wrzesień 2005 sprzedaż ogółem Szybkiego Serwisu Kredytowego wyniosła 3 mld zł. Od lutego do końca września z tej oferty banku skorzystało już 412 tys. osób. Średnia wartość udzielonego kredytu to ok. 7,2 tys. zł. W całym czwartym kwartale br. planujemy sprzedaż Szybkiego Serwisu Kredytowego w wysokości 1,35 mld zł.
Agencje odpowiedzialne za kampanię:
Kreacja ATL: PZL (Przybora Zaniewski Limited)
Kreacja BTL: EURO RSCG 4D
Dom mediowy: Optimum Media OMD