Kampania proszków oznaczonych logiem Eurocompact

Wszyscy producenci proszków do prania, uczestniczący w projekcie, oznaczą nowe, skoncentrowane proszki charakterystycznym znakiem „Eurocompact”, umieszczonym z przodu każdego opakowania nowego, bardziej skoncentrowanego proszku. W łatwy do zrozumienia sposób poinformuje ono konsumentów na temat właściwego, o 1/3 mniejszego, dozowania nowych proszków.

Działania reklamowe i marketingowe nie będą promowały żadnej konkretnej marki. Ich celem będzie informowanie o wspólnym projekcie koncentracji proszków.

Kampania będzie składać się ze wspólnej reklamy TV (emisja od 17 kwietnia br.), ogłoszeń prasowych i materiałów POS.

Kampania telewizyjna składająca się z dwóch rodzajów spotów (30 sekundowych: kwiecień – czerwiec i 15 sekundowych: lipiec – wrzesień) łącznie ma wygenerować 1970 GRP.

Ogłoszenia prasowe będą publikowane przez 3 miesiące (kwiecień – czerwiec) w magazynach: Olivia, Pani Domu, Przyjaciółka, Naj, Tina, Tele Tydzień.

Firmy wchodzące w skład Stowarzyszenia wspólnie wydrukują także 100 tys. ulotek, 20 tys. plakatów i 20 tys. shelfinerów do dystrybuowania w sklepach. Ponadto, każdy z producentów we własnym zakresie może zwiększyć nakład tych materiałów.

Elementy kampanii reklamowej zaplanowała agencja TBWA. Projekt jest wspierany działaniami PR do mediów biznesowych i konsumenckich, za które jest odpowiedzialna agencja Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants.

Kampania informacyjna będzie trwała do końca lata 2006 r. w kilkunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Jej grupą docelową są kobiety w wieku od 16 do 49 lat.