Kampania reklamowa Banku Pocztowego

Bank Pocztowy rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową. Przedmiotem kampanii jest Pocztowe Konto Standard, Pocztowe Konto Oszczędnościowe a także Pocztowe Konto Firmowe.

Od 5 lutego można zobaczyć w telewizji reklamę Pocztowego Konta Firmowego. Reklama została utrzymana w formacie wcześniejszych kampanii Banku Pocztowego. Motywem przewodnim jest „Kwitnący Biznes”. W spocie można zobaczyć, jakie korzyści, zarówno finansowe jak i w oszczędności czasu, przynosi posiadanie konta firmowego.

Ponadto, w lutym kontynuowana jest kampania Pocztowego Konta Standard. Wycieczka rowerowa rodziny Nowaków kończy się przebitą oponą. Ratunkiem okazuje się miejscowy zakład rowerowy. Jest to początek kłopotów – nikt nie ma ze sobą pieniędzy. Maria i Jerzy Nowakowie dzięki temu, że mają Pocztowe Konto Standard w Banku Pocztowym, wypłacają pieniądze na pobliskiej poczcie.

Reklama dodatkowo zachęca do skorzystania z nowego produktu Banku Pocztowego – Pocztowego Konta Oszczędnościowego. Jego oprocentowanie może wynieść nawet 6%.

Konta Banku Pocztowego można założyć w placówce banku, w Urzędzie Pocztowym lub za pośrednictwem infolinii oraz przez internet. Wypełniony formularz umowy można również przekazać listonoszowi. Jedynym dokumentem wymaganym przy zakładaniu konta dla klienta indywidualnego jest dowód osobisty. W przypadku Pocztowego Konta Firmowego są to: dokument potwierdzający tożsamość, NIP i REGON firmy oraz wpis do ewidencji działalności gospodarczej.

Kreacje reklamy przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media. Reklamy będą emitowane do końca lutego w TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, Polsacie i TV4.

Równocześnie z reklamą, trwa akcja terenowa z samochodami marki Syrena – nazywanymi „Skarpetami”. W 20 miastach w Polsce (m.in. Gniezno, Głogów, Jarocin) przechodnie mogą otrzymać ciepłe skarpetki oraz materiały informujące o korzyściach płynących z posiadania konta w banku.

Źródło: Bank Pocztowy