W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa wspierająca sprzedaż kont osobistych. Celem kampanii jest poinformowanie rynku o bogatej funkcjonalności kont osobistych, dodatkowych usługach dostępnych w koncie oraz możliwości darmowego ich wypróbowania.
– Pomysł kreatywny opiera się na prostocie naszych produktów, której symbolem jest sztuka origami a hasło przewodnie kampanii brzmi: „ Konta osobiste w Banku BGŻ – tak proste, że aż doskonałe” – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. Dodatkowo, każdy klient odwiedzający nasz oddział w trakcie kampanii otrzyma prezent – schemat origami do samodzielnego złożenia – dodała Małgorzata Wagner.
Kampania będzie skoncentrowana przede wszystkim na telewizji gdzie będzie emitowany spot 30’’ i 8’’ billboard sponsorski oraz w Internecie. Wsparcie reklamowe zakłada także oklejenie witryn oddziałów, bannery wielkoformatowe, spot radiowy oraz plansze do bankomatów.
Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada współpracującą z bankiem agencja reklamowa White Rabbit.
Źródło: Bank BGŻ