Kampania reklamowa lokaty Nordea Hit –12% to Hit

Od 24 listopada 2010 roku Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową Nordea Hit. Kampania jest związana z ofertą promocyjną produktu i prowadzona będzie głównie na portalach internetowych. Potrwa do połowy grudnia br.

Głównym celem kampanii pod hasłem „12% to hit” jest zachęcenie klientów do skorzystania z promocji produktu oszczędnościowego Nordea Hit.

Lokata Nordea Hit została stworzona z myślą o klientach poszukujących na rynku efektywnego sposobu na inwestowanie środków równocześnie w różne rodzaje produktów: wysokooprocentowaną lokatę bankową oraz fundusze inwestycyjne lub Plan Systematycznego Oszczędzania. Aby skorzystać z oferty klient powinien posiadać w banku konto osobiste i bezpłatny rachunek oszczędnościowy oraz dodatkowo w okresie od 24 listopada do 22 grudnia 2010 roku zainwestować część swoich oszczędności w fundusze inwestycyjne w ramach Nordea Inwestor lub przystąpić do Planu Systematycznego Oszczędzania oferowanego przez Nordea.

Wśród korzyści bank podkreśla przede wszystkim wysokie oprocentowanie lokaty jednomiesięcznej – 12%. Istnieje również możliwość założenia lokaty na trzy miesiące z oprocentowaniem 7% w skali roku. Można ją otworzyć w każdym z oddziałów Banku Nordea w terminie od 24 listopada do 22 grudnia 2010.

 

Kampania prowadzona będzie głównie na portalach internetowych ogólnych i tematycznych. Ponadto będą prowadzone działania w wyszukiwarce Google i porównywarkach finansowych. Dodatkowo będą również wysyłane mailingi do wyselekcjonowanych grup odbiorców.

Kampanię wspierają plakaty rozwieszone w sieci sprzedaży oraz ulotki.

 

Za kreację oraz zakup mediów odpowiada Media Contacts.

Źródło: Nordea Bank Polska