Kampania reklamowa nowej oferty inwestycyjnej Nordea Bank Polska

Reklamowana oferta banku Nordea umożliwia, po zainwestowaniu minimum 80 tys. złotych w fundusze skupione w Nordea Inwestor, uzyskanie kredytu Nordea Polisa o tej samej wartości, przeznaczonego na podwojenie inwestycji. Należy podkreślić, ze jest to pierwszy taki produkt na polskim rynku finansowym.

Kampania telewizyjna rozpoczęła się w ostatnim tygodniu lipca. Spoty przekonujące do inwestowania w banku Nordea pojawiają się w TVN 24 oraz kanałach Discovery i Animal Planet. Kampanię w okresie letnim poprzedziły wspólne z domem mediowym MPG analizy efektywności działań reklamowych w okresie letnim. Na podstawie danych telemetrycznych nie zanotowano istotnych spadków w stacjach tematycznych w grupie docelowej banku. Kampania reklamowa wpisuje się w dotychczasowe działania reklamowe banku. Koncentruje się na prostym przekazie i wykorzystuje znaną z niedawnych kampanii banku postać Toniego Hyyryläinena.

Wzmocnieniem kampanii telewizyjnej są reklamy w witrynach oddziałów Nordea w całym kraju, wyselekcjonowane billboardy w pobliżu placówek oraz siatki winylowe na oddziałach. Szczegółowe informacje o nowej ofercie znajdują się na www.nordea.pl.

Klienci, którzy zainwestują w Nordea Inwestor i skorzystają z kredytu Nordea Polisa, objęci są również sprzedażą premiową „Zostań inwestorem i odbierz premię”, w której w zależności od kwoty inwestycji, otrzymają sprzęt LG Electronics:

wieżę stereo XC 12 – za inwestycje min. 25 000 zł

odtwarzacz DVD DR 275 – za inwestycję min. 50 000 zł

zestaw kina domowego HT 502 SH lub telewizor flatron 21FB5RLX – za inwestycję min. 100 000 zł.