Ta nowa oferta jest tematem kampanii reklamowej prowadzonej w prasie lokalnej, kobiecej i poświęconej domowi i urządzaniu wnętrz. Przekaz reklamowy prócz charakteru sprzedażowego wskazuje na istotne wartości marki Sokółka: ciszę, ciepło i bezpieczeństwo, jakie oferują te wysokiej jakości drewniane okna i drzwi.
Według firmy badawczej ASM Centrum Badań i Analiz Rynku marka jest jednym z kluczowych czynników decydujących przy zakupie okien. A Sokółkę zna blisko 60% Polaków. Taka popularność świadczy między innymi o ogromnym zaufaniu, jakim klienci obdarzyli okna z charakterystycznym logiem przedstawiającym zielone drzewo i niebieskie okno. Na to zaufanie firma pracuje już 33 lata – ta tradycja obliguje do wysokiej jakości. To, co jednak decyduje o atrakcyjności oferty firmy Sokółka Okna i Drzwi S.A., to fakt, że w parze z jakością idzie naprawdę korzystna cena. Okna Sokółka znane są z tego, że do ich wyrobu używane jest starannie wyselekcjonowane drewno sosnowe, mahoniowe i dębowe. Dzięki nowoczesnej technologii oraz wieloletniemu doświadczeniu produkty tej marki cechują doskonałe parametry użytkowe i wysoka trwałość.
Firma nową ofertę nieoprocentowanej pożyczki na zakup swoich produktów postanowiła wypromować w prasie związanej z urządzaniem domu, a w szczególności poprzez reklamy w takich czasopismach jak Dobre Wnętrze, Dom & Wnętrze, M jak Mieszkanie, Tak Mieszkam, Budujemy Dom, Mój Piękny Dom i Moje Mieszkanie. Ten wachlarz tytułów uzupełniają pisma life-style’owe Gala i Viva. Bardziej sprzedażowy charakter mają reklamy w prasie lokalnej na terenie całego kraju – planowane są wielokrotne emisje w blisko 20-u tytułach regionalnych! Projekt reklamy stworzony przez Umbrella M.H. prócz zachęcania do skorzystania z naprawdę atrakcyjnej oferty handlowej to nawiązuje też do podstawowych atrybutów marki, jakimi są cisza, ciepło i bezpieczeństwo.
Kampania potrwa do początku lata. Jej oczekiwanym efektem, prócz wzrostu sprzedaży, jest dodatkowe wzmocnienie i tak najsilniejszej na tym rynku marki. Warto nadmienić, że na tegorocznych Targach Budma w Poznaniu Sokółka Okna i Drzwi otrzymała dwie nagrody:
– Pierwsze miejsce w Konkursie Najlepsze Marki Budowlane – Najlepsza Marka w Kategorii Okna,
– Pierwsze miejsce w Konkursie Najpopularniejsze Marki Budowlane w Kategorii Stolarka Otworowa