• najlepszą bazę danych – Panorama Firm
• funkcjonalne mapy
• najlepszą wyszukiwarkę internetową – Google
Szczególnie ciekawe reklamy pojawią się w radio, gdzie w spotach głosów użyczyły nam dzieci, spontanicznie i zabawnie opisujące, w jaki sposób z Internetu korzystają ich rodzice. W końcu www.pf.pl to „dziecinnie łatwa wyszukiwarka”!
Ważnym elementem kampanii jest konkurs – quiz edukacyjny „Dzień z Panoramą Firm” – w którym w zabawny sposób przedstawiono użytkownikom funkcjonalność www.pf.pl. Uczestnik konkursu może się wcielić w jedną z dwóch postaci, która ma do załatwienia wiele ważnych spraw. Oczywiście istotną rolę odgrywa tu Panorama Firm! W konkursie należy też opisać własną historię związaną z korzystaniem z Panoramy Firm. Najlepsze historie nagrodzimy – do wygrania są wspaniałe nagrody: Opel Corsa i aparaty cyfrowe Olympus. Konkurs trwa do 17 kwietnia 2005.