Euro RSCG Warsaw – kampania samochodów dostawczych Peugeot
Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię reklamową promującą specjalną ofertę przygotowaną dla samochodów dostawczych Peugeot. Modele Partner, Expert i Boxer objęte są teraz 4 – letnią gwarancją, potwierdzającą ich niezawodność. Wiąże się to również z mniejszymi kosztami prowadzenia działalności gospodarczej i zwiększaniem zysku.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Masz bogatą przyszłość” i ma na celu zachęcić przedsiębiorców do zapoznania się z ofertą. Kampania prowadzona jest w prasie ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Fakt, Super Express, Puls Biznesu), lokalnej jak i w tytułach branżowych ( Flota, Handel + Zarządzanie) od 17 lutego do 4 marca oraz w Internecie od 21 lutego do 4 marca.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.