Kampania Sony T9 by FFCreation.com

To kolejna kampania online tworzona przez FFCreation.com dla serii aparatów cyfrowych Sony. Poprzednia, zrealizowana na rzecz CyberShot T7 okazała się ogromnym sukcesem. Realizowana głównie w nowych mediach przyniosła efekty, które przekroczyły wstępne założenia.

Projekt obejmuje 3 linie kreacyjne. Dwie z nich wskazują przede wszystkim na dużą czułość aparatu, trzecia linia pokazuje techniczne zalety modelu. Tematem linii jest możliwość tworzenia dobrych zdjęć w każdych warunkach, nawet w przyciemnionych pomieszczeniach. W interaktywnym flashboxie połączyliśmy dwie linie dla podkreślenia najważniejszych funkcji modelu – następuje tu interakcja przez hasło „Najedź i zobacz więcej”, które pozwala odbiorcy odkryć zalety aparatu – mówi Renee, Account Manager FFCreation.com

Pomysły, copy i kreacja kampanii CyberShot T9 stworzona została przez FFCreation. Do pierwszych dwóch linii kreacyjnych wykorzystane zostały zdjęcia z prezentacji europejskich. Trzecia linia – ‘techniczna’ – została całkowicie wykreowana w FFC. Zastosowane formy reklamowe to: billboardy z brandmarkami, boxy śródtekstowe, toplayery, popundery, doublebillboard, flashbox, xhtml. Całość zrobiona jest w technologii flash 7.