„W niespełna pół roku po uruchomieniu działalności jesteśmy jedną z największych firm doradztwa finansowego w Polsce. Po okresie intensywnego budowania ogólnopolskiej sieci sprzedaży, nadszedł czas na zaktywizowanie działań marketingowych.” – podkreśla Radosław Sałata, Wiceprezes Finamo SA.
Na antenie TVN 24 spoty Finamo emitowane są w czasie prime time, przy najbardziej popularnych programach: „Szkło kontaktowe”, „Kropka nad i”, „magazyn informacyjny – 24 godziny”, „Bilans dnia”, „Bilans tygodnia”, magazyn „Firma”, „Fakty, Ludzie, Pieniądze”, „Kalejdoskop”, „Serwis informacyjny”, „Pogoda”, „Skrót informacji”.
Na antenie Polsat News reklama Finamo umieszczona jest przy programach ekonomiczno-informacyjnych i społecznych, takich jak: „Biznes informacje”, „Bumerang”, „Debata”, „Magazyn sportowy”, „Narożnik Newsweeka”, „Newscafe”, „Ostatnia instancja”, „Pogoda”, „Przegląd prasy”, „Serwis informacyjny”, „Temat dnia”, „To był dzień”, „To jest dzień” i „Wydarzenia”.
Równolegle trwa kampania sponsoringowa w TVP Info oraz TVP 2.