Kampania wizerunkowa HSBC Premier teraz także w Polsce

Z okazji wprowadzenia na polski rynek usługi HSBC Premier, bank HSBC rozpoczął ogólnopolską kampanię wizerunkową. W pierwszym etapie kampania obejmuje citylighty przy centrach biznesowych, Internet, oraz nośniki reklamowe na terenie warszawskiego lotniska Okęcie.

Kampania skierowana jest do silnie zmieniającego się w Polsce zamożnego klienta masowego. Chodzi przede wszystkim o osoby prowadzące międzynarodowy tryb życia oraz kadrę menadżerską, jak również obcokrajowców mieszkających w Polsce. Przy określaniu grup docelowych kampanii Premier, bank HSBC kierował się zasadami marketingu segmentowego, opartego na dogłębnym zrozumieniu potrzeb i oczekiwań klientów oraz dostarczeniu im niezbędnych rozwiązań. Precyzyjnie wybrane nośniki mają pomóc dotrzeć do określonych grup docelowych.

HSBC Premier to nowa, niespotykana na polskim rynku oferta bankowości międzynarodowej dla zamożnych klientów masowego. Każdy klient HSBC Premier jest rozpoznawany, obsługiwany i ma dostęp do swoich finansów w najbardziej odległych miejscach globu, a dzięki nowoczesnej platformie internetowej może w dowolnym momencie i z każdego miejsca na świecie sprawdzić stan wszystkich swoich rachunków Premier w różnych krajach.

Polska jest 39 krajem, w którym HSBC uruchamia usługę Premier. Celem kampanii jest budowa wizerunku HSBC jako banku o międzynarodowym zasięgu i lokalnej wiedzy oraz przedstawienie usługi HSBC Premier jako nowej kategorii w segmencie bankowości osobistej – powiedziała Edyta Barmentloo, Dyrektor Marketingu HSBC Bank Polska.

Kampania eksponuje bezkonkurencyjną pozycję HSBC w porównaniu z innymi bankami w Polsce, czyli międzynarodową obecność w 83 krajach, co pozwala klientom banku na bezpośredni dostęp do usług finansowych praktycznie w dowolnym miejscu na świecie.

Kreacja jest częścią ogólnoświatowej kampanii stworzonej przez JWT Londyn, w Polsce zaadaptowanej przez JWT Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare. Motywem przewodnim kampanii jest międzynarodowość, a jednocześnie lokalność usługi Premier. Mottem kampanii jest hasło „Poznaj świat międzynarodowej bankowości”. W warstwie wizualnej uwagę odbiorcy przykuwa przede wszystkim kolor indygo, który jest znakiem rozpoznawczym oddziałów Premier na całym świecie, a także charakterystyczny równik HSBC, który symbolizuje globalną obecność banku. W reklamach wykorzystano także kolor czerwony i biały, czyli podstawowe barwy logotypu HSBC.

Na przełomie września i października kampania wejdzie w kolejną fazę – reklamy pojawią się w prasie (tytuły biznesowe i lifestylowe) oraz telewizji. Kampania potrwa, z różną częstotliwością i natężeniem do końca roku 2008.

Więcej szczegółowych informacji o usłudze Premier można znaleźć na stronie http://www.witamy.hsbc.pl/?chap=4, gdzie wirtualna asystentka prowadzi odwiedzających przez świat Premier.