Kampania wizerunkowa soków Tomy

Kampania PR – „Toma. Naucz się Odpoczywać” jest skierowana do kobiet w wieku 25 – 49 lat, dobrze wykształconych, osiągających sukcesy zawodowe i zaangażowanych w życie rodzinne.

Toma wspiera kobiety w osiąganiu efektywnego relaksu dla lepszych rezultatów pracy, radości życia rodzinnego i samozadowolenia. Pod hasłem „Toma. Naucz się Odpoczywać” organizowane są w całym kraju warsztaty dla kobiet, poświęcone osiąganiu prawdziwego relaksu. Zgodnie z oczekiwaniami, warsztaty spotykają się z dużym zainteresowaniem, zarówno samych kobiet, jak i mediów.

Problem właściwego odpoczynku, tj. uzupełniania potencjału twórczego, jest w Polsce powszechny, ale lekceważony. Przykład – wg badań udostępnionych przez firmę Profesja Consulting Katarzyny Korpolewskiej mężczyźni chodzą na basen, bo sprawia im to przyjemność, a kobiety, ponieważ dziecko powinno się właściwie rozwijać, a one powinny pomęczyć ciało dla utrzymania odpowiedniej figury – kolejnego obowiązku.

Toma będzie obecna na festiwalu rozwojowo – rozrywkowym PROGRESSTERON. Jest głównym sponsorem przewodnika po najciekawszych aktywnościach rozwojowych dla kobiet. Toma doradza matkom jak odpoczywać w parentingach, jest obecna w salonach Jean Louis David. Od sierpnia zacznie działać strona internetowa programu.

Akcja prowadzona jest we współpracy ze specjalistami z „Drabiny” i „Dojrzewalni Róż”.

Kampania potrwa do końca roku.