Kampania „Zdrowe Zatoki” prowadzona przez On Board Public Relations nominowana do europejskiej nagrody SABRE Awards.

Przed nominacją do nagrody SABRE Awards kampania „Zdrowe Zatoki” zyskała też uznanie jurorów innego prestiżowego konkursu, zdobywając w 2004 roku nagrodę Magellan Awards. Program „Zdrowe Zatoki” został też umieszczony przez amerykańską organizację LACP (League of American Communications Professionals) na liście 50 najlepszych na świecie kampanii PR.

Ogólnopolska kampania edukacyjna „Zdrowe Zatoki” prowadzona jest pod patronatem Ibupromu Zatoki. Od marca b.r. realizowana jest już trzecia edycja kampanii. Celem programu jest edukacja na temat profilaktyki i leczenia schorzeń zatok, dolegliwości związanych z ich występowaniem oraz inspiracja społeczeństwa do troski o zdrowie zatok.

SABRE Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów międzynarodowych branży PR. Organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu, do której zgłaszane są projekty z całego kontynentu, została w tym roku zorganizowana po raz pierwszy. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w maju, podczas gali, która odbędzie się w Paryżu.

US Pharmacia (USP) powstała w Stanach Zjednoczonych w 1991 roku. W 1991 roku USP zaczęła sprowadzać leki OTC do Polski. Aktualnie firma posiada w swojej ofercie preparaty z wszystkich podstawowych kategorii terapeutycznych. Najbardziej popularne to: APAP, GRIPEX, IBUPROM, IBUPROM Zatoki. Od początku istnienia USP realizuje swoją misję, której nadrzędnym celem jest dostarczanie lekarzom, farmaceutom oraz ich pacjentom leków najwyższej jakości i przydatności terapeutycznej w kategorii leków OTC po przystępnej cenie.

On Board Public Relations / ECCO Network (www.onboard.pl) Firma jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem nagrody IPRA Golden World Award 2003, LACP Magellan Awards 2004 oraz Złote Spinacze 2004. On Board PR zapewnia kompleksową obsługę w zakresie Public Relations oferując doradztwo w obszarach: Brand PR, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management, Issues Management, Public Affairs, Reputation Management, Internal Relations, Media Relations.

Do grona stałych klientów firmy należą m.in.: US Pharmacia, Markety OBI, Zibi Sp. z o.o., Adamed, Hotele SPA Dr Irena Eris, IVAX, UCB Pharma, URSA International, Cultural Care Au Pair, Salony Muzyczne Riff. On Board PR jest partnerem Fundacji Marka Kamińskiego oraz Fundacji Moja Afryka.