Karta debetowa mPay wchodzi do gry

Użytkownicy mPay będą mogli niebawem swobodnie korzystać ze zgromadzonych w aplikacji środków i obsługiwać płatności mobilne dzięki karcie debetowej. Samą kartę będzie można w szybki sposób dodać do portfeli Google Pay oraz Apple Pay. Nowa funkcjonalność zbiegła się w czasie z rozpoczęciem współpracy z twarzą marki mPay – Jakubem Błaszczykowskim.

Przełomowy rozdział w historii mPay

mPay staje się coraz bardziej popularną aplikacją obsługującą płatności w życiu codziennym 1,5 miliona Polaków. Od teraz, dzięki karcie debetowej użytkownicy będą mogli swobodnie korzystać ze środków zgromadzonych w aplikacji poza jej środowiskiem – robiąc chociażby zakupy stacjonarnie, przez internet czy wypłacając środki w bankomacie w Polsce i na świecie.

– Otwieramy nowy rozdział płatności mobilnych, a karta debetowa mPay jest kamieniem milowym uzupełniającym nasz ekosystem płatniczy. Zgodnie z obraną przez nas strategią, dynamicznie i stabilnie kroczymy ścieżką rozwoju superaplikacji fintechowej. Stale aktualizujemy naszą ofertę usług finansowych, wdrażając kolejne funkcjonalności, co buduje naszą przewagę rynkową, czyniąc aplikację konkurencyjną wobec aplikacji bankowych, a spółkę bardziej atrakcyjną dla inwestorów – mówi Andrzej Basiak, CEO mPay S.A.

Po wprowadzeniu nowej funkcjonalności dla użytkowników w postaci karty debetowej, mPay zmienia również swoje pozycjonowanie. Nowym podpisem marki zostało hasło „Zawsze z Tobą”, co ma zwiastować, że aplikacja mPay staje się cyfrowym towarzyszem w codziennym życiu każdego Polaka.

mPay jako towarzysz cyfrowego stylu życia

Użytkownicy aplikacji mobilnej mPay będą mogli korzystać zarówno z karty fizycznej, jak i karty wirtualnej, którą w prosty sposób będzie można połączyć z aplikacją Google Pay, a docelowo również Apple Pay. W trakcie procesu zamawiania karty, odbiorcy otrzymają do wyboru pakiet subskrypcyjny w trzech opcjach: Standard, Gold oraz VIP. W zależności od wybranego pakietu użytkownik może otrzymać dodatkowe korzyści np. 100 PLN zwrotu za OC lub AC. Karta debetowa mPay dostępna będzie również w trzech wariantach kolorystycznych. Partnerem projektu została Visa.

– Po kompleksowej fazie testów ruszamy z nową usługą, a pierwsze karty płatnicze niedługo trafią do użytkowników. Dzięki karcie mPay aplikacja staje się niezwykle atrakcyjnym narzędziem finansowym. Zależy nam, aby konsumenci decydowali się na przenoszenie do niej swoich środków. Pieniądze z konta będą mogły zostać w sposób szybki i bezpieczny wykorzystane m.in. w ramach transakcji offline, w terminalach POS, w internecie, umożliwią również użytkownikom płacenie za produkty i usługi w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu w Polsce oraz na świecie. Przygotowując projekt od razu założyliśmy, że karta będzie również kierowana do użytkowników B2B. Dlatego stale pracujemy nad nowymi rodzajami kart – mówi Karol Zieliński, członek zarządu mPay S.A.

Poza szybkimi i wygodnymi płatnościami dzięki karcie debetowej mPay, aplikacja oferuje swoim użytkownikom szereg dodatkowych atrakcyjnych funkcjonalności, jak choćby płatności w segmencie transportowo-turystycznym, np. za bilety komunikacji miejskiej w ponad 130 miastach, kolejowe – krajowe i regionalne, przejazdy autostradami czy parkowanie w 90 polskich miastach. mPay może pomóc również w codziennych czynnościach finansowych takich jak opłacenie rachunków jednym kliknięciem lub doładowanie telefonu. To także platforma pożyczkowa oraz ubezpieczeniowa.

Najnowszą zmianą funkcjonalną w aplikacji są także darmowe przelewy między portmonetkami w aplikacji mPay. Użytkownicy mogą sobie nawzajem przelewać środki podając tylko numer telefonu.

W najbliższych planach spółki jest także m.in. wdrożenie płatności za tankowanie bez wychodzenia z samochodu, obsługa biletowa Szybkiej Kolei Miejskiej w Trójmieście oraz nowe produkty pożyczkowe do 20 000 PLN.

Jakub Błaszczykowski gra z mPay

Ambitną wizję rozwoju superaplikacji mPay docenił były kapitan reprezentacji Polski – Jakub Błaszczykowski, który w lutym 2024 roku został ambasadorem marki. Wiodącymi argumentami przemawiającymi za mPay, które przekonały do współpracy wybitnego piłkarza, a obecnie biznesmena i inwestora są: ponad 20-letnie doświadczenie, transparentność zasad, bezpieczeństwo oraz portfolio zaawansowanych projektów fintechowych. Głównym przekazem kampanii łączącej mPay z Jakubem Błaszczykowskim zostało hasło „Płatności Fair-Play”.

Źródło: mPay