Karta firmowa dostępna w aplikacji IKO

Nowa funkcja dla klientów firmowych PKO Banku Polskiego – od teraz przedsiębiorcy mogą zamówić firmową kartę do konta bezpośrednio w aplikacji mobilnej IKO. Nie trzeba już logować się do serwisu internetowego ani odwiedzać oddziału, aby zamówić kartę.

Proces złożenia wniosku jest intuicyjny i szybki. Aby zamówić kartę, wystarczy zalogować się do aplikacji IKO, przejść do profilu firmowego, wybrać zakładkę „Moje produkty”, a następnie „Karty” i kliknąć „Złóż wniosek o kartę”.

We wniosku klient:

To kolejny – po karcie kredytowej – produkt kartowy dostępny dla firm bezpośrednio w aplikacji IKO.

Obecnie klienci biznesowi PKO Banku Polskiego, którzy mają karty debetowe i kredytowe, mogą samodzielnie w aplikacji IKO:

Możliwość zamówienia firmowej karty debetowej bezpośrednio w IKO to kolejny krok w stronę mobilnej bankowości przyszłości i ułatwienie w codziennej pracy przedsiębiorców.