Karta Millennium MasterCard World Signia zajęła pierwsze miejsce w rankingu prestiżowych kart kredytowych miesięcznika „Forbes”. Zwycięstwo zapewniły jej atrakcyjne pakiety usług dodatkowych, wysoki limit – dwumilionowy w wersji VIP i brak opłat za jej wydanie.
W tegorocznym rankingu czarnych kart kredytowych miesięcznika Forbes karta Millennium MasterCard World Signia ponownie zajęła pierwsze miejsce. Magazyn Forbes jak co roku oceniał ofertę polskich banków w zakresie kart kredytowych dla najzamożniejszych. Pod uwagę brane były: zawartość pakietów usług dodanych do kart i ubezpieczeń, limit wydatków zakodowanych w karcie i koszty, jakie ponosi klient.
Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani, że kolejny rok z rzędu jedną z liderek rankingu „Forbsa” jest właśnie nasza karta. W Banku Millennium stawiamy na budowanie długoterminowych relacji z Klientami, skupiamy się na rozumieniu potrzeb Klientów i kreowaniu oferty odpowiadającej tym oczekiwaniom. Bardzo często taką odpowiedzią są nowe produkty o przełomowych funkcjonalnościach i cenie. Takim produktem jest z pewnością wyróżniona karta, która mimo upływu czasu jest wciąż atrakcyjna i rynkowo konkurencyjna. Wyróżnienie jest dla nas także inspiracją do dalszego doskonalenia oferty i podnoszenia standardów obsługi – w tym obszarze niezmiennie chcemy utrzymać pozycję leadera – komentuje Tomasz Misiak, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej.
Karta kredytowa Millennium MasterCard World Signia oferowana jest klientom Bankowości Prywatnej od września 2011 r. Specyfika tego segmentu wymagała produktu łączącego funkcję nowoczesnego środka płatniczego z dostępem do najlepszych i nielimitowanych przywilejów. Dołączone do karty pakiety i programy zapewniają jej posiadaczom wiele praktycznych korzyści. Pomagają w nietypowych sytuacjach, spełniają niekonwencjonalne życzenia, zapewniają wygodę i komfort życia. Już podczas prac przygotowawczych celem banku było stworzenie najlepszej na rynku czarnej karty, spełniającej wszelkie oczekiwania i potrzeby najzamożniejszych klientów.